Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.
Akcja startuje 21 maja. Każdego dnia jeden z influencerów będzie realizował inny plan. Relacje będzie można obejrzeć na jego kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram, a także na stronie internetowej kampanii http://www.365planow.pl
Zobacz również
– Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle „Wierzymy w Twój plan”, która została dostosowana do grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość. Historia o 365 planach opowiedziana jest w nieco inny niż dotychczas sposób, niezmienny jednak pozostaje fakt, że my wciąż wierzymy w te plany i pomagamy w ich realizacji – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska.
Dzięki akcji firma chce nawiązać dialog z młodymi ludźmi poprzez media internetowe, które dla młodych są codziennością. W swojej kampanii Provident sięga więc po najbardziej atrakcyjne dla nich formy komunikacji, w tym materiały foto, video, konkursy, a przede wszystkim zaangażowanie popularnych bohaterów internetu.
Czwórka influencerów i ponad 2 miliony fanów
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#365planów to pierwsza kampania marki Provident zrealizowana we współpracy z influencerami. Marka postawiła na akcję wizerunkową, niebanalną komunikację i angażujące formaty, które pozwolą jej dotrzeć do młodego pokolenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Youtuberzy chętnie podejmują trudne tematy i przekazują je swojej widowni w ciekawy sposób. Dzięki temu, że to właśnie oni stają się głosem marki, możliwe jest odczarowanie takich zagadnień jak finanse czy pożyczki, które u młodych ludzi budzą różne skojarzenia. W kampanii postawiliśmy na różnorodność, dlatego zaangażowani twórcy na co dzień spełniają się w różnych kategoriach. Wraz z marką Provident realizują ciekawe, czasem zaskakujące plany. Dodatkowo, w ramach długofalowej współpracy mamy szansę pokazać markę w wielu odsłonach – komentuje Wioleta Ciechowicz, senior account manager w LifeTube.
W pierwszym tygodniu swoje plany będzie realizował Ajgor Ignacy, 21-letni twórca filmów lifestyle’owych, który na YouTube zgromadził społeczność blisko miliona obserwujących.
– Cieszę się, że zaczynając od małego pokoju i amatorskiej kamerki, po latach jestem na takim etapie, że moje produkcje dzisiaj mogą wyglądać kompletnie inaczej. Dzieją się ciekawe akcje, a jedną z nich jest aktualna współpraca z Providentem, dzięki której mogę puścić wodze fantazji i zrealizować rzeczy, które jakiś czas temu planowałem – tłumaczy Ajgor Ignacy.
Kolejny tydzień będzie należał do Alex Mandostyle i jej planów. Alex ma 19 lat i zazwyczaj porusza się wokół tematów związanych z modą i urodą, ale podróże, kuchnia czy… chemia też nie są jej straszne. Jej kanał na YouTube ma już ponad pół miliona subskrybentów, a na Instagramie obserwuje ją ponad 400 tys. fanów.
Od 4 czerwca swoje plany będzie realizował Sheo, zaś od 11 czerwca – Zmianoholiczka. Sheo to pochodzący z małego miasta 23-letni influencer, który tworzy filmy lifestyle’owe, rozrywkowe i challenge. Jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 700 tys. osób. Natomiast Zmianoholiczka, choć ma dopiero 20 lat, swój kanał o tematyce beauty prowadzi od 6 lat. Ma ponad 100 tys. subskrybentów. Po planach Zmianoholiczki, takich jak wolontariat w schronisku czy lepienie garnków z gliny, ponownie przyjdzie kolej na Ajgora Ignacego. Z czasem do realizacji swoich planów zostaną zaproszeni kolejni influencerzy. Akcja będzie bowiem trwała 365 dni. Za realizację odpowiadają agencje: LifeTube, Lettly i Isobar.
W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie dodanie na stronę kampanii krótkiej relacji w formie foto lub video z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.