„Przechowuję, nie marnuję!” – Amica rusza z kampanią przeciw marnowaniu żywności

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”.
O autorze
1 min czytania 2018-07-11

W rozpoczynającej się właśnie kampanii „Przechowuję, nie marnuję” eksperci Banków Żywności będą dzielić się wiedzą w zakresie możliwości ograniczania strat żywności we własnych domach. Jako odpowiedź na zagadnienie problemu przechowywania produktów Amica skupi się na podkreślaniu wartości produktu, którym są nowe lodówki ze specjalnym filtrem FreshOn.

Planowane działania promocyjne obejmują emisję billboardu sponsorskiego w najważniejszych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz Discovery). Zasięgowa kampania obejmie także największe internetowe portale informacyjne i tematyczne, m.in. poranny program WP Expres, w którym zostanie zrealizowany materiał dotyczący marnowania żywności z udziałem ekspertów z Federacji Polskich Banków Żywności. Dodatkowo, zrealizowany został specjalny spot internetowy i na platformy VOD oraz video z poradami na temat przechowywania żywności. Amica zachęcać też będzie do odwiedzenia platformy www.znamysieodkuchni.pl, na której w sierpniu znajdą się informacje na temat problemu wyrzucania jedzenia i sposobów przechowywania żywności w celu jego uniknięcia.

Kampania w Internecie zostanie uzupełniona działaniami w mediach społecznościowych, m.in. współpracą z kanałem Tuba Smaku na YouTube, emisją 2-minutowego filmu „Przechowuję, nie marnuję” traktującego o problemie „z przymrużeniem oka”, ankietą i działaniami angażującymi na profilu Facebook, publikacjami blogerów oraz akcją hasztagową #przechowujeniemarnuje.

Działania PR obejmą współpracę z ekspertem Banków Żywności w zakresie tworzenia materiałów prasowych oraz artykułów w mediach ogólnopolskich na temat problemu, jakim jest marnowanie żywności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencją odpowiedzialną za koncept kreatywny, materiały graficzne i scenariusz spotu jest Creaktive, za produkcję – Motion Brand. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Realizacja billboardu sponsorskiego została powierzona agencji VMR. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Kampania rozpoczęła się 2 lipca i trwać będzie przez dwa miesiące.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się