Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i afiliacji, czeka na zgłoszenia.
Międzynarodowy prestiż
W 2025 po raz siódmy organizatorzy szukają diamentów performance marketingu i afiliacji w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU. Swoimi sukcesami mogą podzielić się agencje performance, brandy, wydawcy i domy mediowe.
Zobacz również
Tegoroczna edycja przynosi nowe kategorie, aby jeszcze bardziej podkreślić rozwój tej części e-commerce. W nowym roku konkurs otwiera się szeroko na AI, a kategorie, w których możecie się pochwalić swoim nowoczesnym podejściem do realizacji postawionych celów, znajdą się w każdym z bloków tematycznych. Oto nowości VII edycji:
- The best application of AI in performance advertising campaign
- The best AI-driven personalized content
- The best AI driven performance strategy
– Performance Marketing Diamonds EU to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży marketingu efektywnościowego, które już od siedmiu lat przyciąga uwagę całej Europy. Ten konkurs jest nie tylko okazją do nagrodzenia najlepszych kampanii, ale także platformą wymiany wiedzy, inspiracji i budowania społeczności. W każdej edycji odkrywamy prawdziwe diamenty – projekty, które wyznaczają standardy w skuteczności i innowacyjności. Tegoroczna edycja zapowiada się wyjątkowo, a my nie możemy się doczekać, aby poznać liderów 2025 roku i zobaczyć, jak kreatywność łączy się z mierzalnymi rezultatami. Serdecznie zapraszam do udziału i wspólnego celebrowania sukcesów branży! – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Międzynarodowy charakter konkursu otwiera przed polskimi firmami szerokie perspektywy. Dzięki niemu uczestnicy mogą promować swoje projekty i osiągnięcia na europejskiej scenie, wzmacniając swoją markę i budując renomę poza granicami kraju. Jednocześnie, dla firm realizujących kampanie performance marketingowe w innych krajach Europy, konkurs oferuje idealną okazję do zaprezentowania swojej działalności na polskim rynku, nawiązywania cennych relacji biznesowych i umacniania swojej pozycji w branży. To harmonijne połączenie lokalnych działań z globalnymi możliwościami wspiera rozwój oraz wymianę doświadczeń w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Święto Performance Marketingu
9 maja 2025 roku w klimatycznym Hotelu Santa Natura, otoczonym malowniczymi lasami, odbędzie się święto branży performance marketingu, które rozpocznie PMD Showcase Day. W tej części wydarzenia agencje podzielą się swoimi success stories, odsłaniając przełomowe strategie, kreatywne rozwiązania i imponujące rezultaty, które zmieniają oblicze branży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wieczorem wszystkie oczy zwrócą się na Galę Performance Marketing Diamonds, która stanie się ukoronowaniem dnia. Najlepsi z najlepszych staną w blasku reflektorów, aby odebrać prestiżowe Diamenty. Każda nagroda opowie historię ciężkiej pracy, innowacyjności i pasji, które napędzają rozwój branży. To chwila, aby docenić kampanie, które wytyczyły nowe szlaki i pokazały, czym jest prawdziwa skuteczność w performance marketingu.
Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Zwycięzcy zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego Jury przyzna nagrody w kategoriach głównych. Podczas Gali konkursu dowiemy się też, kto otrzyma nagrody główne oraz Grand Prix – najlepszego z najlepszych.
Zgłoszenia do VII edycji konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2025 r. pod tym linkiem, natomiast ogłoszenie nominowanych nastąpi 17 kwietnia br. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 9 maja 2025 r.
Zdjęcie główne: mat. pras.