Do północy 21 grudnia posiadacze kart Visa mogą brać udział w przedświątecznej promocji. Dokonując zakupów z Visa w jednym z 15 sklepów internetowych otrzymają oni swoje zamówienie poprzez darmową dostawę, którą zapewnią kurierzy głównego partnera promocji – Poczty Polskiej. Kampania informująca o promocji obejmuje działania marketingowe w internecie, radiu oraz prasie. Do skorzystania z darmowej dostawy zachęcają także detaliści biorący udział w promocji oraz Poczta Polska.
Sklepy internetowe umożliwiające nieodpłatną dostawę obejmują takie kategorie jak moda, książki, sport czy artykuły dla domu. Łącznie w promocję zaangażowanych jest 15 detalistów: 4Home, City Sport, Emako, Endo, Gandalf.com.pl, Garneczki, Helion, Internetowy Supermarket, Lideria, Minti Shop, Nodik, Ombre, Ravelo, Sport-Shop oraz Szkla.com. Jedynym warunkiem skorzystania z darmowej dostawy kurierem Poczty Polskiej jest zapłacenie za zakupy w internecie kartą Visa.
Zobacz również
„Zakupy internetowe to najszybciej rozwijający się segment płatności Visa. Grudzień to najbardziej intensywny okres zakupów w ciągu roku, a wiele prezentów zostanie zakupionych online. Płacąc za przedświąteczne zakupy kartami Visa konsumenci mogą zaoszczędzić na kosztach dostawy i to niezależnie od wartości swojego zamówienia. Wierzymy, że będzie to dla nich miła niespodzianka i chętnie z niej skorzystają” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.
„Na satysfakcję klientów z zakupów internetowych ma wpływ nie tylko jakość oferty i ceny w e-sklepach, ale także efektywna i skuteczna dostawa zamówień, a usługi kurierskie świadczone przez Pocztę Polską stoją na najwyższym poziomie. Dzięki współpracy z Visa, w intensywnym zakupowo okresie przedświątecznym możemy zaoferować nasze usługi klientom za darmo, co dodatkowo zachęca do dokonywania zakupów online” – komentuje Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.
Informacje nt. promocji docierają do konsumentów poprzez ogólnopolską kampanię Visa, która obejmuje reklamy w prasie , spoty w radiu oraz działania marketingowe w internecie, w tym bannery w popularnych serwisach internetowych i reklamy w wyszukiwarce Google, mailingi do konsumentów czy komunikację w mediach społecznościowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
O promocji swoich klientów informuje także główny partner oraz współpracujący detaliści. Poczta Polska wykorzystuje w tym celu kanały internetowe oraz formy reklamowe w swoich placówkach pocztowych, z kolei detaliści swoje strony internetowe. Do wykorzystania materiałów reklamowych związanych z przedświąteczną promocją zostały zaproszone również banki-wydawcy kart Visa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji nt. promocji oraz jej szczegółowy regulamin można znaleźć na stronie www.visa.pl/pocztapolska.
Zakupem mediów dla kampanii reklamowej zajął się dom mediowy MEC, zaś kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland.