W maju b.r. skład dyrektorski IQS zasilił Przemysław Kuraczyk, zajmując stanowisko business unit directora i obejmując kierowanie jednym z zespołów badawczych. W ramach struktury firmy na stanowisko business unit directora awansował Michał Kulawiak, który obecnie odpowiada za pracę i wyniki największego zespołu badawczego w IQS.
Przemek Kuraczyk odpowiada za wszystkie procesy biznesowe, pozyskiwanie nowych klientów, a także client service w ramach jednego z trzech, ilościowo-jakościowych, zespołów badawczych w IQS.
Zobacz również
Przemek ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży. Zajmuje się łączeniem insightów klientów i optymalizacją doświadczeń w ramach oferty, obsługi, sprzedaży i komunikacji. Przez lata związany był z obszarem CX. Jest orędownikiem UX, nowych technologii oraz wdrażania rozwiązań digitalowych w codziennych doświadczeniach klientów. Pracował po stronie takich międzynarodowych korporacji jak: Orange, Vienna Life – Vienna Insurance Group, Play czy UPC – Liberty Global. Przez ostatnie dwa lata koncentrował się na badaniach i projektowaniu rozwiązań dla klientów. Wcześniej Head of CX w Kantar Polska.
– Bardzo cieszy mnie perspektywa współpracy z Przemkiem. Połączenie doświadczenia badawczego z dużą otwartością na nowe technologie i zainteresowania obszarami CX i UX jest tym, czego w IQS poszukamy i co z pewnością w przyszłości zaprocentuje – komentuje Marta Rybicka, chief commercial officer w IQS.
Michał Kulawiak z IQS jest związany od niemal 10 lat. Od przeszło roku, pracując na stanowisku Business Unit Manager, kierował pracami ilościowo-jakościowego zespołu badawczego. Obecnie, już jako Business Unit Director, odpowiada za rozwój biznesu, nadzór merytoryczny nad wszystkimi projektami badawczymi oraz client service. Michał z branżą badawczą związany jest od 2002 roku. Posiada doświadczenie w zarządzaniu ogólnopolskimi i międzynarodowymi projektami badawczymi. Specjalizuje się w projektach badawczych wykorzystujących zaawansowane metody analityczne (BPTO, conjoint, badania segmentacyjne).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing