Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, radiu, mediach online oraz OOH.
W kampanii ponownie pojawia się Gigababcia, która udowadnia, że proces przeniesienia numeru do Virgin Mobile można przejść z palcem w… gdzie się chce. Bohaterka wykonuje karkołomne triki w driftującym samochodzie, jednocześnie zmieniając operatora. Virgin Mobile po raz kolejny sięgnęło po kontrastowe porównanie, tym razem w celu ukazania łatwości w przejściu do jego sieci.
Zobacz również
Kampania przypomina też, że na każdego abonenta, który zdecyduje się przejść do Virgin Mobile, czekają bonusowe paczki danych internetu, co przy pakiecie #DLAMNIESUPER daje nawet 13GB miesięcznie. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) przysługuje w ofercie #BEZLIMITU za 29 złotych a 2 GB (razem 10GB) można otrzymać w przypadku pakietu #NAJLEPIEJ w cenie 39 złotych.
Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, reklamę w internecie, a także OOH. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Joanna Biernacka, Maciej Kozina, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Monika Mierzejewska, Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski. Produkcją spotu w reżyserii Piotra Onopy zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Ania Bieńkowska – TV, radio, OOH) oraz iProspect (Beata Nowalska – online).
Poniżej spot „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing