Głównym bohaterem kampanii jest Przemysław Klima, jedyny Polak na liście 100 najlepszych szefów kuchni na świecie. Jego autorski #PrzepisNaPrzetrwanie powstał w oparciu o niecodzienny kontrast przed-apokaliptycznych pragnień i post-apokalipltycznych możliwości. W mrocznej scenerii, której klimat natychmiast rozpoznają wielbiciele serialu, ze znalezionych składników przyrządza 3 autorskie dania gourmet, którymi mogłyby się poszczycić najlepsze restauracje na świecie.
Kampania obejmuje działania digital w kanałach własnych HBO MAX i Przemysława Klimy, współpracę w ramach influencer marketingu i obecnośc na jednym z najpopularniejszych portali kulinarnych. Zwieńczeniem kampanii będzie wizyta szefa kuchni w Dzień Dobry TVN gdzie na żywo obserwować będzie można przygotowanie przez szefa gourme, na bazie składników możliwych do zdobycia w świecie po apokalipsie. A to nie koniec niespodzianek. Stay tuned!
Zobacz również
Agencja strategiczno-kreatywna: DDB Warsaw
Kreacja: Tomasz Świstuń, Michał Duliński, Mariusz Sępek, Krzysztof Mielcarek, Filip Mucha
Strategia: Marcin Trzepla
CPM: Klaudia Ułańska
Business director: Paulina Górniewicz
Producent agencyjny: Aleksandra Adamczewska
Koordynacja influencerska: Stor9 (Agnieszka Starzyńska, Marcelina Woźniak)
Produkcja: Ilmatic (Igor Koch)
Reżyser: Filip Berendt
DOP: Julian Kernbach
Scenografia: Paweł Dąbrowski, Ania Ziemińska
Kostiumy: Zosia Komasa
Postprodukcja: Vein Postproduction
Studio dźwiękowe: Beat Shop Studio
Foto: Wojtek Rudzki
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]