Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.
Pełna emocji kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, ale w tym roku dodatkowo marka zaprasza konsumentów do konkursu, w którym wystarczy tylko odrobina chęci, pomysł, i kilka chwil na to, aby przygotować pyszny słodki deser, ozdobić go emocjonalnym pikiem… i podarować bliskiej osobie. To zupełnie wystarczy, aby wziąć udział w losowaniu niepowtarzalnych zestawów kawowych.
Zobacz również
Komunikacja zostanie zrealizowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Emisję spotów zaplanowano od 20 listopada do Wigilii w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVP, Polsatu i TVN.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukował Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Za realizację konkursu na Delektujemy.pl odpowiada OpusB. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing