Parówki Dobre są tak smaczne, że nie sposób im się oprzeć. Udowadniają to bohaterowie najnowszych spotów, którzy w sytuacjach z życia wziętych, z zabawnym zwrotem akcji zabierają je w gości jako prezent, jako przekąskę na randkę czy nawet na wczasy all inclusive. Te niespodziewane zachowania oraz małe grzeszki są jednak w pełni zrozumiałe i usprawiedliwione przez sympatycznego Gospodarza znanego z wcześniejszych odsłon kampanii, który jednocześnie prezentuje pełen wachlarz zalet produktu: czystą etykietę, polskie mięso pochodzące z własnych hodowli czy zrównoważony sposób produkcji w modelu od pola do stołu.
Trzecia odsłona kampanii, po teaserze zaprezentowanym na początku września i głównym trzonie działań reklamowych prowadzonych od połowy miesiąca, zagości w telewizji, w digitalu oraz na nośnikach zewnętrznych i OOH. Działania, dzięki lekkiej i zabawnej formie oraz widoczności zapewnionej charakterystycznym zielonym kolorem oraz mnogości haseł wzmacniają rozpoznawalność marki i podkreślają główne atrybuty produktu.
Zobacz również
Zdecydowaliśmy się konsekwentnie kontynuować naszą linię kreatywną i odwoływać się do specyficznego poczucia humoru odbiorców. Już po emisji teasera zauważyliśmy znaczące, pozytywne efekty naszych działań w postaci dwucyfrowej rozpoznawalności, co przy nowej marce jest dużym osiągnięciem. Nasze działania, z perspektywy marketera znacząco odróżniają się od konkurencji – między innymi poprzez fakt, że Parówki Dobre są jedynymi, które zagościły na tablicach reklamowych od lat. Do tej pory liderzy kategorii unikali tego nośnika – podkreśla Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra.
Zabawne, przygotowane z przymrużeniem oka spoty jednocześnie podkreślają to, że parówki to wartościowy produkt pod warunkiem, że ma sprawdzony skład.
Twórcą nowej identyfikacji wizualnej marki Dolina Dobra i projektów opakowań jest agencja brandingowa Czteryczwarte, autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada Mediahub, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing