Sklep przy ulicy Śliskiej 3 w Warszawie na dwa dni zamieni się w najgorętsze miejsce w mieście! HOT SPOT by Żabka 9 maja otworzy drzwi dla każdego – do wejścia wystarczy aplikacja Żappka, gdzie w sekcji Menu Żabki od 8.05.2025 r. znajdować się będzie darmowa wejściówka w postaci kodu QR. Lokal będzie czynny od 12:00 do 20:00.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
-
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Zjedz z gwiazdami internetu
Podczas dnia otwartego, tj. 9 maja, goście będą mogli spotkać znanych influencerów: Jakoba Kosela, Ciocię Liestyle i Kartonii. To niepowtarzalna okazja, by porozmawiać z idolami i wspólnie odkrywać smaki Żabka Menu. Dzień wcześniej, 8 maja, twórcy odwiedzą lokal, by spróbować dań i nagrać relacje, które pojawią się w ich mediach społecznościowych.
Zdjęcia: mat. pras.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]