Przyszłość retailu – ankieta

Przyszłość retailu – ankieta
O autorze
1 min czytania 2020-12-02

Drodzy czytelnicy,

szaleńczy 2020 rok przyniósł trochę zmian, a my wierzymy, że utrwalą się one w 2021 roku. Już ponad 25 wieków temu Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Już teraz na rynku widzimy wiele ciekawych inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży dla sklepów zarówno online, jak i offline. I zastanawiamy się, w którą stronę zmierza segment zwany retailem? Co będzie najbardziej potrzebne w firmach w 2021 roku? Jakie Wasze oczekiwania może pomóc spełnić agencja specjalizująca się w tym obszarze?

Aby lepiej to zrozumieć, chcieliśmy poprosić o 4 minuty i 40 sekund Waszego czasu, byście odpowiedzieli na naszych 7 krótkich pytań. Idealne na przerwę kawową.

Jak powiedział Lew Tołstoj: „Wiedza to pokarm dla rozumu” – bez danych nie da się działać adekwatnie do zmieniającego się otoczenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krótka ankieta znajduje się pod tym linkiem.

Analiza tego tematu, z uwzględnieniem Waszych informacji, już niedługo na łamach NowegoMarketingu. Stay tuned.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dziękujemy za każdy feedback!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing, Agnieszka Jaśkiewicz, agencja Greenmark