Przywyknij do niezwykłego. Rusza nowa kampania Samsung „Z Galaxy możesz”

Wolność, otwartość, innowacje – to wartości przewodnie nowej kampanii Samsung „Z Galaxy możesz”. Wraz z zaproszonymi do współpracy twórcami Samsung zachęca w niej użytkowników do eksplorowania świata Galaxy i odkrywania nowych możliwości dzięki innowacjom.
O autorze
1 min czytania 2021-05-11

„Z Galaxy możesz” to kampania, w której Samsung zaprasza swoich obecnych i przyszłych użytkowników do poznania wartości stojących za marką Galaxy i przekonuje, że z Galaxy można przywyknąć do niezwykłego. Kampanię wprowadza wideomanifest prezentujący jeden dzień z życia dwójki bohaterów z perspektywy tajemniczego Narratora. W ramach kampanii nie zabraknie również kreatywnych wyzwań dla użytkowników na kanałach social media marki.

Zapraszając do świata Galaxy, Samsung pokazuje spectrum możliwości, jakie oferuje połączona moc urządzeń Galaxy. Innowacyjne rozwiązania Galaxy nie tylko wspomagają użytkowników w codziennych wyzwaniach, ale dają wolność w wyrażaniu siebie i swobodę w realizowaniu nawet najbardziej kreatywnych pomysłów. Dzięki ekosystemowi Samsung to, co dla innych jest niezwykłe, dla Ciebie jest standardem.

– Świat Samsung Galaxy jest bogaty i różnorodny. Jego znakiem rozpoznawczym, poza wciąż udoskonalanymi innowacjami, jest otwarta społeczność użytkowników, którzy cenią sobie wolność i możliwości, jakie daje im technologia. Wierzymy, że innowacyjne produkty potrafią zlikwidować ograniczające nas bariery i otworzyć nas na nowe, ekscytujące doświadczenia, dając wolność ekspresji i wyzwalając w nas pokłady kreatywności. Z Galaxy nie musimy iść na kompromisy, a innowacje, które oddajemy do rąk naszych użytkowników pozwalają kreować własne, unikalne doświadczenia – podsumowuje Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing, Samsung Electronics Polska.

Kampania „Z Galaxy możesz” obejmie działania digital i aktywacje na kanałach SoMe marki. Za koncept oraz realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka wyprodukowała Papaya Films.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj