Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który obchodziliśmy 4 kwietnia br., marka PsiBufet wspólnie z Fundacją Karmimy Psiaki zainicjowała akcję pod hasłem „PSYjaciele w potrzebie”. W jej ramach utworzona została zbiórka pieniędzy na bezdomne psiaki. Zebrane w ramach inicjatywy środki zostaną przeznaczone na potrzebujące czworonogi ze schronisk, które są związane ze wspomnianą wyżej organizacją.
– W Polsce żyje obecnie ok. 90 tysięcy bezdomnych zwierząt. Schroniska są obłożone i potrzebują naszej pomocy. Koszty prowadzenia nawet mniejszej organizacji czy schroniska takiego typu są bardzo duże. Cieszymy się, że wspólnie z marką PsiBufet będziemy mogli pomóc potrzebującym psiakom – komentuje Iwona Duda, prezes Karmimy Psiaki Fundacji Sarigato.
Zobacz również
Zbiórka wystartowała 29 marca br. i potrwa na platformie zrzutka.pl do 19 kwietnia br. Część zebranej kwoty zostanie przeznaczona na opłacenie leczenia zwierząt oraz zabiegi. Pozostała część kwoty zostanie przekazana potrzebującym schroniskom na bieżące wydatki, takie jak: karma weterynaryjna dla zwierząt z problemami zdrowotnymi, lekarstwa, szczepionki, podkłady higieniczne, koce, miski, obroże przeciw kleszczom itd.
Akcję „PSYjaciele w potrzebie” w social mediach wspierają znani influencerzy oraz celebryci, którzy sami są właścicielami psów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zbiórkę znaleźć można na tej stronie. Trzy osoby z największą sumą wpłat na zrzutce otrzymają dedykowany portret zwierzaka od artysty Michała Torzeckiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z okazji tegorocznego dnia pizzy, który wypadał 9 lutego br., organizacja Bieg na sześć łap ponownie postanowiła poszukać nowych domów dla psiaków bezdomniaków na… opakowaniach pizzy.
PS2
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.
PS3
We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.