K.I.D.S. ─ Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to fundacja, która powstała, by zmieniać szpitale w bardziej przyjazne, pełne nowoczesnych technologicznych ośrodki zdrowia. Pierwszym dużym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka. Podstawą działań Fundacji jest holistyczne spojrzenie na problemy i potrzeby osób, które w takich szpitalach spędzają najwięcej czasu – dzieci, rodziców i lekarzy. Celem akcji jest zakup innowacyjnego Systemu Zdalnej Opieki, który ma przyspieszyć powrót małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka do domów.
Świąteczną zbiórkę Fundacji K.I.D.S. wspiera pro bono Publicis Groupe, która zgodnie z ideą „Power of One” zaangażowała w projekt wszystkie swoje agencje: Publicis, MSL, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, LiquidThread, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Prodigious, Publicis Consultants, @&IS oraz Digitas. Dzięki współpracy poszczególnych agencji i departamentów, została przygotowana kampania 360, obejmująca działania reklamowe, marketingowe, PR oraz w social media. Publicis Groupe zaprosiła do realizacji projektu także „Film Produkcję”, której zespół na czele z reżyserem Michałem Bulikiem i operatorem Piotrem Uznańskim, stworzył interaktywne wideo dla Fundacji.
Zobacz również
– Łącząc siły z Fundacją K.I.D.S Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, chcemy podzielić się tym, co w Publicis Groupe mamy najcenniejszego ─ kreatywnością, innowacyjnością, znajomością technologii, wiedzą i zaangażowaniem. Dzięki tym cechom, na co dzień możemy dbać o doświadczenia konsumentów z markami, a w kampanii „Zmieniajmy na Dobre” zatroszczymy się o doświadczenia małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Działając w duchu „Power of One”, zintegrowaliśmy wokół idei kampanii całą naszą organizację i wierzymy, że wspólnie z odbiorcami, w tym szczególnym, świątecznym czasie, zrobimy coś bardzo pożytecznego – mówi Piotr Ruszak, chief communications officer Publicis Groupe Polska.
Akcja pod hasłem „Zmieniajmy na Dobre” oficjalnie wystartowała dzisiaj, ale etap teaserowy trwa już od tygodnia. Organizatorzy zapraszali na stronę https://zmieniajmynadobre.pl/ gdzie razem z Fundacją K.I.D.S oraz Publicis Groupe można było odliczać czas do momentu rozpoczęcia zbiórki i premiery, stworzonego na potrzeby kampanii, interaktywnego filmu. Od dziś na stronie można obejrzeć produkcję promującą akcję oraz – za pomocą dedykowanego formularza – wesprzeć zbiórkę. Akcja wspierana będzie multimedialną kampanią w internecie orazw stacjach Grupy TVN.
– Film pozwala widzom spojrzeć na szpital oczami dzieci, rodziców i lekarzy – te trzy różne perspektywy zostały zamknięte w jednej, pełnej emocji historii przedstawionej w formie interaktywnego filmu. Widzowie w każdej chwili mogą wybrać, z której perspektywy chcą śledzić akcję – dodaje Piotr Ruszak, chief communications officer Publicis Groupe Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Telemedycyna – wsparcie dla pacjentów i lekarzy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Telemedycyna jest jednym z najważniejszych trendów medycyny przyszłości, która pozwala na zdalną diagnostykę i opiekę lekarską przy użyciu urządzeń i systemów telemedycznych. Dzięki temu lekarze mogą opiekować się swoimi pacjentami na odległość. Poprzez stworzenie Systemu Zdalnej Opieki fundacja pragnie pomóc wszystkim osobom, które są związane z Centrum Zdrowia Dziecka – zarówno rodzicom, dzieciom jak i zespołom medycznym. Obecnie, telemedycyna wykorzystuje wiele nowoczesnych urządzeń, które m.in. przypominają pacjentom przez aplikację o przyjęciu dziennej dawki leków oraz przesyłają powiadomienie lekarzowi o ich zażyciu.
Zachęcamy do zaangażowania w akcję, wsparcia zbiórki i wspólnej komunikacji kampanii. #ZmieniajmyNaDobre