W ramach programu NextTechNow wybrane startupy, wspólnie z ekspertami Publicis Groupe, stworzą modele współpracy, dopracowują rozwiązania oraz zaimplemenują je u wybranych Klientów. Wykreowana w ten sposób oferta będzie skalowana zarówno lokalnie jak również w regionalnych strukturach Grupy Publicis. Publicis Groupe w Polsce, działająca w modelu operacyjnym Power Of One, obsługuje ponad 500 firm z wielu segmentów rynkowych, będąc jednym z liderów w komunikacji marketingowej.
– W nowej rzeczywistości nasi klienci, aby nadążyć za ekspresowymi zmianami w funkcjonowaniu całych sektorów, poszukują konkretnych innowacji w projektowaniu doświadczeń konsumenckich. Jednoczenie jej wdrażanie wiąże się z określonym ryzykiem. Poprzez NextTechNow chcemy wykorzystać naszą wiedzę o wyzwaniach biznesowych, doświadczenie oraz skalę i zidentyfikować te rozwiązania technologiczne, które mają największy potencjał rozwoju. Otwarta innowacja to oczywiste, długofalowe korzyści każdej ze stron – mówi Krzysztof Sobieszek, business transformation practice lead w Publicis Groupe.
Zobacz również
Do współpracy i programu akceleracyjnego NextTechNow zaproszone zostaną startupy zajmujące się nowymi technologiami i tworzeniem innowacyjnych doświadczeń komunikacyjnych, w sprzedaży detalicznej, w tym digital commerce i obsłudze klienta, ze szczególnym naciskiem na takie obszary jak: MarTech i AdTech, Gaming, Commerce, Data, AR, VR.
– Rozwiązania technologiczne oraz startupy, którym pomożemy się rozwijać poprzez akcelerację, mają gwarancję wejścia do naszej stałej oferty produktowej. Dla startupów jesteśmy rzetelnym partnerem biznesowym z szerokim wachlarzem wiedzy eksperckiej i bezpośrednimi relacji biznesowymi w różnych wertykałach rynkowych. Poprzez współpracę partnerską z nasza Grupą, startupy mają gwarancję możliwości skalowania i rozwoju, wzmacniając swoją rozpoznawalność – mówi Marta Zuska, która objęła stanowisko head of NextTechNow w Publicis Groupe Polska.
Partnerem w procesie rekrutacji startupów do pierwszej, tegorocznej edycji programu NextTechNow jest firma ReaktorX, która od wielu lat wspiera startupy w rozwoju i skalowaniu rozwiązań.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Dla właścicieli spółek technologicznych poszukujących możliwości podjęcia współpracy z dużym biznesem to ogromna szansa na skalę i przeniesienie swojego startupu na zupełnie nowy poziom. Zdolność młodych przedsiębiorstw do szybkiego opanowywania nowych technologii, zwinnego budowania na ich podstawie nowych produktów i usług oraz łatwość przeprowadzania zmian strategii działania, sprawi, że obie strony tej współpracy mają szansę na wspólny sukces – mówi Agata Kwaśniewska, CEO ReaktorX.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół rozwijający NextTechNow w Publicis Groupe, oprócz Marty Zuskiej i Krzysztofa Sobieszka, tworzą Beata Szcześniak, dyrektor generalna agencji mediowej Spark Foundry, Małgorzata Hejka, dyrektor ds. strategii i innowacji w Spark Foundry oraz Ewa Zakrzewska, liderka ds. innowacji i ciekawości w Publicis Groupe Polska. Ponadto w zespole NextTechNow znajdują się na stałe wytypowani eksperci ze struktur Publicis Groupe.
Rekrutacja do tegorocznej edycji progamu potrwa do końca maja br., a pitching day, podczas którego spośród 15 zakwalifikowanych startupów, wybranych zostanie 5, które wejdą do procesu akceleracji (warsztaty, implementacja rynkowa, i skalowanie), odbędzie się 10 czerwca br. Startupy zainteresowane współpracą moga zgłaszać się zarówno do Reaktora na adres: [email protected] lub do NextTechNnow na adres email [email protected].