Współpraca w zakresie makijażu PUMA x Maybelline powstała z myślą o nieustannie będących w ruchu, gotowych na wszystko przedstawicielach pokolenia Z i Milenium. Wykorzystując obsesję w zakresie stylu athleisure, Maybelline połączyło siły z marką PUMA w celu opracowania najbardziej wydajnej, inspirowanej stylem ulicznym kolekcji makijażu. – Dzisiejsi młodzi konsumenci wybierają aktywny styl życia czy to pod względem kariery, sportu, czy osobowości. Nasza klientka jest zawsze w biegu, nigdy nie poprzestaje w dążeniach i potrzebuje bardzo wydajnych produktów, które dotrzymują jej kroku – skomentowała Trisha Ayyagari, zastępca dyrektora generalnego w Maybelline New York. – Kolekcja PUMA x Maybelline powstała właśnie w tym celu – dodała.
Opracowana z wykorzystaniem najnowszych, długo utrzymujących się rozwiązań kolekcja PUMA x Maybelline składa się z 12 produktów. Ponadto marka Maybelline wprowadziła dwa nowe podwójne sztyfty. Wielofunkcyjny format produktów możliwy jest dzięki eleganckiemu opakowaniu do łatwego transportu, przez co sztyfty można z łatwością wykorzystać do przygotowania pełnego makijażu lub szybkich poprawek po treningu. Znana z pasji do sportu, mody i piękna ikona stylu i wieloletnia przedstawicielka Maybelline oraz najnowsza ambasadorka marki PUMA Adriana Lima zostanie twarzą kampanii.
Zobacz również
Marka PUMA zawsze stara się łączyć modę i sport, a współpraca z Maybelline pomaga osiągnąć ten cel. – Kolekcja odzwierciedla właśnie to połączenie siłowni z wybiegiem. Do tego dążymy we wszystkich inicjatywach na rzecz naszych klientek – skomentował Adam Petrick, globalny dyrektor marki i marketingu w PUMA. – Wierzymy, że ta przełomowa współpraca pozwoli kobiecie PUMA płynnie przejść z siłowni na ulicę i zapewni jej narzędzia umożliwiające najlepszy wygląd i samopoczucie – dodał Petrick.
– PUMA i Maybelline są synonimem popularnych, wysoko wydajnych produktów – powiedział Leonardo Chavez, globalny prezes marki w Maybelline New York. – Współpraca Maybelline z PUMA oznacza, że innowacyjny makijaż inspirowany stylem ulicznym będzie dostępny dla konsumentów na całym świecie i uzupełni ich aktywny, wymagający styl życia – dodał Chavez.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce