Puma otworzyła pop-up shop, w którym zachęcała do „zamiany kalorii na endorfiny”

Puma otworzyła pop-up shop, w którym zachęcała do „zamiany kalorii na endorfiny”
Puma otworzyła w brytyjskim centrum co-workingowym tzw. pop-up shop, czyli tymczasowy sklep, w którym marka zachęcała klientów do tego, by „zamienili kalorie na endorfiny” i tym samym kładli większy nacisku na swoje zdrowie psychiczne i fizyczne.
O autorze
1 min czytania 2019-08-26

Pop-up shop marki Puma został otwarty 21 sierpnia br. w brytyjskim centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch. Inicjatywę pod hasłem „Puma Endorphin Store” oparto na tezie, że młode pokolenie, które jest grupą docelową modelu butów marki LQD Cell, trenuje w nowy sposób – poprzez wyrażanie siebie. 

Z tego powodu Puma we współpracy z ekspertami w dziedzinie fitnessu stworzyła sześciominutowe zestawy ćwiczeń, które miały za zadanie zwiększać wydzielanie adrenaliny, endorfin oraz dopaminy.

W ten sposób, endorfinowy pop-up shop Pumy miał pomóc w zmianie postrzegania fitnessu, który często traktowany jest jedynie jako żmudny wysiłek, a nie jako czynność, poprawiająca humor i samopoczucie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiedzialna była agencja Virtue. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

New Balance otworzyło w Londynie swój pierwszy pub pod nazwą „The Runaway”, w którym klienci za piwo mogą zapłacić za pomocą przebiegniętych kilometrów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się