Tradycyjnie już, Purple Day będzie miejscem spotkań i dyskusji w gronie ekspertów rynku mediów. W tym roku również nie zabraknie znamienitych gości i inspirujących prelekcji. Wydarzenie odbędzie się we wtorek, 20 października br. w Cinema City Arkadia. Szczegóły na stronie.
Tematyka tegorocznego Purple Day będzie dotyczyć danych – skupimy się na tym, które dane warto gromadzić oraz jak je analizować i właściwie wykorzystywać, aby stanowiły strategiczne wsparcie w komunikacji marek.
Zobacz również
W programie wydarzenia m.in. wystąpienia Keynote Speakerów, a wśród nich dr David Stillwell, Deputy Director, The Psychometrics Centre, University of Cambridge oraz Vesselin Popov, Development Strategist, The Psychometrics Centre, University of Cambridge. Tradycyjnie już na Purple Day gościć będzie także przedstawiciel sieci Mindshare – James Chandler, Global Mobile Director, Mindshare Worldwide. W ramach spotkania zaplanowano także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne, które dostarczą inspirujących case’ów oraz ciekawych i merytorycznych dyskusji w temacie smart data. Eksperci Mindshare Polska pochylą się nad tematem danych z perspektywy domu mediowego, analizując ich wpływ na działalność strategów. W kolejnej części zaproszeni praktycy marketingu i rynku mediów ‒ m.in. Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango, Marek Seralis, Wicedyrektor Departamentu Marketingu, mBank, a także Marcin Łaciak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Digital Virgo ‒ przedstawią przykłady efektywnego wykorzystania wielu źródeł danych i informacji w rozwoju biznesu.
Piąty już raz spotykamy się w gronie praktyków marketingu. Naszym celem niezmiennie jest uważne obserwowanie i współtworzenie rynku mediów poprzez poszukiwanie efektywnych i nowatorskich rozwiązań. W tym roku chcemy skupić się na smart data, pokazując że jest to zagadnienie o ogromnym potencjalne. Analizując poszczególne case’y przekonamy się, że wykorzystywanie big data w budowaniu przewagi konkurencyjnej to nie tylko – jak mogłoby się zdawać – domena globalnych gigantów. Zaproszeni goście, światowej klasy specjaliści w swoich dziedzinach to niezbędny i bardzo wartościowy element naszej konferencji. Tym bardziej nam miło, że w tym roku do prelegentów dołączą dr David Stillwell i Vesselin Popov z Centrum Psychometrycznego Uniwersytetu Cambridge, którzy na co dzień analizują dane psychometryczne oraz badają zachowania w mediach społecznościowych, a także James Chandler, przedstawiciel Mindshare Worldwide, uznany za jedną z 50 najbardziej wpływowych osób w branży mobilnego marketingu – powiedział Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.
Wzorem ubiegłego roku, do dyspozycji uczestników konferencji zostanie oddany FunPark Technologiczny wspólna przestrzeń, w której swoje rozwiązania przedstawiają Partnerzy i Wystawcy Purple Day. Prezentowane będą m.in. system monitoringu reklamy display w Internecie od Goldbach Audience Poland, ciekawe wyniki dotyczące rynku mobile prezentowane przez Spicy Mobile czy rozwiązania Digital Virgo oraz TargeDS pokazujące ruch uczestników po przestrzeni konferencji na podstawie danych z beaconów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Purple Day 2015 odbędzie we wtorek, 20 października 2015 r. w Cinema City Arkadia. Całodzienna konferencja rozpoczyna się o godz. 9:00. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie. Udział w spotkaniu jest możliwy wyłącznie po okazaniu zaproszenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing