Niedawno PZPN uruchomił w mediach społecznościowych cztery kanały pod nazwą PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”, dedykowane wszystkim miłośnikom piłki nożnej. Zamieszczane są na nich treści zachęcające do grania, prezentujące praktyczne wskazówki, a także pokazujące inspirujące historie miłośników futbolu. W ramach kolejnego etapu akcji w największych miastach w Polsce pojawiły się reklamy billboardowe. Planowane są także działania w internecie oraz mediach tradycyjnych, TV i radio.
W akcji udział wzięły udział różne osoby, które łączy pasja do piłki nożnej: Kuba Pawłowski (młody piłkarz amp futbolu), Jerzy Fałkowski (65-letni bramkarz B-Klasowego KS Wołczkowo Bezrzecze), Paweł Radny (kapitan B-Klasowej Jedności Podmokłe), Marcin Ryszka (piłkarz blind futbolu), Magda Figura (sędzia piłkarska), Inez Sikora (młoda piłkarka UKS SMS Łódź), Michał Resmerowski (młody piłkarz Gryfa Tczew), Eliza Grzymała (piłkarka błotna), Józef Krzynówek (wolontariusz senior) i Urszula Bańcarz (piłkarka drużyny Mamuśki z Kaszyc).
Zobacz również
Kanały PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” dostępne są na Facebooku (www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich), Instagramie (www.instagram.com/pilkadlawszystkich), Twitterze (twitter.com/PZPNGrassroots) i Snapchacie (@PZPNGrassroots).
źródło: www.laczynaspilka.pl
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W lipcu i sierpniu Towarzystwo Sportowe Polonia Poznań przeprowadziło akcję „Trzeba mieć jaja?”, która na celu miała wzbudzenie większego zainteresowania futbolem kobiecym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing