PZPN promuje piękno piłki nożnej w kampanii „Piłka jest dla wszystkich”

Akcja Polskiego Związku Piłki Nożnej – „Piłka dla wszystkich” ma na celu zachęcenie do gry w piłkę nożną, bez względu na płeć, wiek, zaawansowanie, kondycję czy status społeczny.
O autorze
1 min czytania 2018-09-10

Niedawno PZPN uruchomił w mediach społecznościowych cztery kanały pod nazwą PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”, dedykowane wszystkim miłośnikom piłki nożnej. Zamieszczane są na nich treści zachęcające do grania, prezentujące praktyczne wskazówki, a także pokazujące inspirujące historie miłośników futbolu. W ramach kolejnego etapu akcji w największych miastach w Polsce pojawiły się reklamy billboardowe. Planowane są także działania w internecie oraz mediach tradycyjnych, TV i radio.

W akcji udział wzięły udział różne osoby, które łączy pasja do piłki nożnej: Kuba Pawłowski (młody piłkarz amp futbolu), Jerzy Fałkowski (65-letni bramkarz B-Klasowego KS Wołczkowo Bezrzecze), Paweł Radny (kapitan B-Klasowej Jedności Podmokłe), Marcin Ryszka (piłkarz blind futbolu), Magda Figura (sędzia piłkarska), Inez Sikora (młoda piłkarka UKS SMS Łódź), Michał Resmerowski (młody piłkarz Gryfa Tczew), Eliza Grzymała (piłkarka błotna), Józef Krzynówek (wolontariusz senior) i Urszula Bańcarz (piłkarka drużyny Mamuśki z Kaszyc).

Kanały PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” dostępne są na Facebooku (www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich), Instagramie (www.instagram.com/pilkadlawszystkich), Twitterze (twitter.com/PZPNGrassroots) i Snapchacie (@PZPNGrassroots).

źródło: www.laczynaspilka.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W lipcu i sierpniu Towarzystwo Sportowe Polonia Poznań przeprowadziło akcję „Trzeba mieć jaja?”, która na celu miała wzbudzenie większego zainteresowania futbolem kobiecym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się