QL HUNTERS specjalizuje się w szerokim spektrum usług skierowanych do firm z branży spożywczej: od consultingu strategicznego, kompleksowych działań marketingowych i komunikacyjnych przez branding i projektowanie opakowań po wsparcie w kierunkach rozwoju portfolio produktowego. Kolektyw współpracuje zarówno z debiutującymi markami spożywczymi, firmami rodzinnymi, jak i tymi o ugruntowanej pozycji rynkowej, a także przedstawicielami świata food-tech czy e-grocery.
– Zarządzając marketingiem firmy spożywczej przez blisko 5 lat, widziałam, jak trudno znaleźć na rynku podmioty, które głęboko i kompleksowo rozumiałyby specyfikę i wyzwania stojące przed tą branżą. Dlatego sama stworzyłam wyspecjalizowany kolektyw strategiczno-kreatywny. Jesteśmy zespołem praktyków z wieloletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim grupą pasjonatów rynku spożywczego – mówi Małgorzata Krześniak, założycielka i dyrektor strategii QL HUNTERS.
Zobacz również
Trzon zespołu stanowi sześcioro managerów specjalizujących się w consultingu strategicznym, strategii marketingowej, rozwoju produktu i działaniach komunikacyjnych m.in. prowadzeniu social mediów i zintegrowanych kampaniach reklamowych oraz zespół kreatywny odpowiedzialny za projekty brandingowe, opakowaniowe i kreacje reklamowe.
Członkowie zespołu doświadczenie zdobywali w consultingowu, agencjach marketingowych, firmach spożywczych: od firm rodzinnych, przedstawicieli rynku food-tech i e-grocery pomiędzy narodowe korporacje. Na koncie mają współpracę z takimi markami jak m.in. Nestle, Frisco, Big Active, Delikatesy Centrum, Herbapol, Batida, House of Asia, Piccolo, N’Ice Cream Factory, Boże Krówki, Dania Babci Zosi, Vegenuts czy Zielone Pojęcie.
– Patrzymy na biznes spożywczy wieloaspektowo: od strony strategicznej, produktowej, sprzedażowej, marketingowej, komunikacyjnej. Te obszary stanowią core naszych kompetencji. Dobrze rozumiemy wyzwania i ograniczenia związane z produkcją żywności. Towarzyszymy na każdym etapie rozwoju portfolio produktowego. Współpracujemy z zespołami R&D i wewnętrznymi działami marketingu przy wprowadzaniu nowości produktowych, wskazując obiecujące przestrzenie rynkowe i trendy konsumenckie. Tworzymy strategie marketingowe i plany komunikacji, które pozwalają realizować cele biznesowe. Tłumaczymy założenia strategiczne na język designu. Kompleksowo prowadzimy komunikację marek spożywczych oraz kampanie reklamowe. Wszystko po to, aby pomagać naszym klientom radzić sobie z wyzwaniami, które przed nimi stoją – dodaje założycielka.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Misją QL HUNTERS jest demokratyzacja dostępu do wysokiej jakości usług consultingowych, dzielenie się specjalistyczną wiedzą i profesjonalizacja komunikacji w branży spożywczej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing