QR Kody w promocji TOP SECRET od Posterscope Poland

Rusza kampania Out-of-Home dla TOP SERCET we Wrocławiu, którą zaplanowała i realizuje agencja komunikacji OOH, Posterscope Poland.
O autorze
1 min czytania 2012-09-05

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży w sklepach TOP SECRET we Wrocławiu. Lokalizacje dobrane zostały w oparciu o brief klienta oraz na podstawie analizy grupy docelowej marki TOP SECRET.

Swoim zasięgiem kampania objęła okolice 5 galerii handlowych we Wrocławiu, w których znajdują się sklepy TOP SECRET, a także w Centrum Miasta. Wybrane nośniki to siatki wielkoformatowe, backlighty, frontlighty oraz citylighty w 4 motywach kreatywnych z wykorzystaniem kodów QR odsyłających do bonu rabatowego na zakupy nowej, jesiennej kolekcji w salonach TOP SECRET.

Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium. Kampania OOH potrwa do końca października br.

Top Secret to marka kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości – „Express Yourself”. Kampania kolekcji jesień 2012 – poza lokalnymi działaniami we Wrocławiu – swoim zasięgiem obejmuje działania trade marketingowe, prasę i internet. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing