Celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży w sklepach TOP SECRET we Wrocławiu. Lokalizacje dobrane zostały w oparciu o brief klienta oraz na podstawie analizy grupy docelowej marki TOP SECRET.
Swoim zasięgiem kampania objęła okolice 5 galerii handlowych we Wrocławiu, w których znajdują się sklepy TOP SECRET, a także w Centrum Miasta. Wybrane nośniki to siatki wielkoformatowe, backlighty, frontlighty oraz citylighty w 4 motywach kreatywnych z wykorzystaniem kodów QR odsyłających do bonu rabatowego na zakupy nowej, jesiennej kolekcji w salonach TOP SECRET.
Zobacz również
Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium. Kampania OOH potrwa do końca października br.
Top Secret to marka kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości – „Express Yourself”. Kampania kolekcji jesień 2012 – poza lokalnymi działaniami we Wrocławiu – swoim zasięgiem obejmuje działania trade marketingowe, prasę i internet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing