Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy Was, że piosenkarz Ed Sheeran został sponsorem swojej ulubionej drużyny piłkarskiej Ipswich Town. Był to poniekąd element promocji nowej płyty oraz trasy koncertowej artysty.
Teraz okazuje się, że na podobny krok zdecydował się polski raper – Quebonafide. Piosenkarz został bowiem sponsorem klubu piłkarskiego Orzeł Źlinice. W ramach sponsoringu piłkarze zaprezentowali się w nowych koszulkach, na których znalazł się logotyp marki Quebonafide – QueQuality.
Zobacz również
– Nasze Orły w ostatnim spotkaniu ligowym zadebiutowały w nowym komplecie meczowym. Debiutanckie stroje zostały ochrzczone trzema punktami i przyniosły nam szczęście – napisali przedstawiciele klubu na Facebooku.
zdjęcie: facebook.com/OrzelZlinice
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach promocji swojego albumu pt. „Romantic Psycho” Quebonafide opublikował film, w którym w niekonwencjonalny sposób poinformował widzów o przekazaniu dużej sumy pieniędzy na cele charytatywne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Quebonafide po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – tym razem popularny polski raper opublikował na swoim InstaStory zdjęcie słynnych krzyżówek panoramicznych, na okładce których widnieje jego wizerunek.