Quebonafide od jakiegoś czasu wprawia w zdumienie wszystkich swoich fanów (i nie tylko), promując nowy album „Romantic Psycho” w skrupulatnie przemyślany i zaplanowany sposób. Mowa tutaj chociażby o stronie internetowej poświęconej płycie, która inspirowana była starym Windowsem.
Kilka dni temu raper opublikował filmik zatytułowany „CTK Creeps: Quebonafide”, który wzorowany jest na popularnym programie telewizyjnym stacji MTV, w ramach którego pokazywano, jak mieszkają gwiazdy z branży muzycznej.
Zobacz również
W filmie Quebonafide oprowadza widzów po pewnym mrocznym domu, opowiadając jednocześnie o swoich zainteresowaniach. W materiale wideo nie raz też pojawia się informacja, że powodem powstania tej produkcji jest niedawna współpraca rapera z platformą Allegro.
W pewnym momencie trwania filmu Quebonafide zdradza tajemnicę, którą może wyłapać jedynie bardzo uważny widz – jest ona ukryta na ekranie monitora w tzw. pracowni komputerowej rapera.
Na wyświetlaczu widnieje bowiem informacja o tym, że cała kwota ze współpracy rapera z Allegro – a dokładniej milion złotych – zostanie przeznaczona na cele charytatywne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
To jednak nie pierwsza taka akcja Quebonafide zorganizowana w szczytnym celu – pod koniec lutego br. raper przekazał 40 tys. złotych zebranych ze sprzedaży ubrań na ufundowanie zagranicznych wakacji dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w swoim rodzinnym Ciechanowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Quebonafide po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – tym razem popularny polski raper opublikował na swoim InstaStory zdjęcie słynnych krzyżówek panoramicznych, na okładce których widnieje jego wizerunek.
PS2
Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.