Jakub z Ciechanowa aka Quebonafide to skromny chłopak, który zdobywa scenę rapu. Za nim pierwsza trasa koncertowa, pierwszy udział we Freestyle Battle i dwa single z milionowymi wyświetleniami… A przed nim nowe, ekscytujące zawodowe obowiązki. Jako młodszy specjalista ds. Ż będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do Cho na Ż.
Wszystko zaczęło się od wiralowego ogłoszenia o pracę. Okazało się, że Żywiec poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Ż. W tym samym czasie Jakub z Ciechanowa postanowił poszukać nowej zawodowej drogi i odpowiedział na ogłoszenie. Jego wysmakowana aplikacja została doceniona i już po kilku dniach usłyszał: „PUK PUK! Cho na Ż!”.
Zobacz również
Po wizycie w Żywcu i spotkaniu z szefową Ż, kariera skromnego Jakuba z Ciechanowa nabrała rozpędu. W ramach objętych obowiązków będzie odpowiadał za nową linię bezalkoholowych piw smakowych Żywca: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% oraz Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%.
Jakub, jak każdy profesjonalny marketingowiec, który za 5 lat chce być CEO Żywca, postawił sobie kluczowe pytanie, czyli: Jak nowe Lekkie Ż przejmą Polskę? Odpowiedź nasuwa się sama – Ż jak Żyyyyyywiec. Swoją elokwencją Jakub podbił serca całego zespołu marketingu i już wkrótce pokaże swoje kolejne błyskotliwe pomysły.
Świeżo upieczony młodszy specjalista ds. Ż, wiedząc, że przy promocji ważne jest wyjście bezpośrednio do ludzi, wyruszy w Polskę, by popróbować nowych smaków, w nowym towarzystwie. Jego przygody można śledzić w mediach społecznościowych Jakuba oraz w kanałach marki Żywiec.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Desery od Quebonafide w ofercie Biedronki
W ub.r. Quebonafide podjął się po raz pierwszy współpracy z siecią Biedronka. Jej efektem było wprowadzenie do sprzedaży wegańskiego deseru lodowego Miss Ti 蒂小姐 marki rapera.
PS2 Limitowana edycja herbat od Quebonafide dostępna w Żabce
Również Żabka podjęła się współpracy z raperem. W sklepach pojawiła się limitowana edycja herbat, którą stworzył muzyczny duet – raper Quebonafide oraz DJ i producent muzyczny Forxst.