…związanych z marketingiem w wyszukiwarkach, ale także kompetencje, dzięki którym będzie mogła jeszcze efektywniej realizować wewnętrznie zadania dla wszystkich marek z Grupy.
SeoFabryka obecnie realizuje ok. 2 mln zł przychodu rocznie, obsługując kilkuset zadowolonych klientów. Wysokiej klasy specjaliści dbają o widoczność w wyszukiwarce Google, w oparciu o kilka tysięcy słów kluczowych. Dzięki przejęciu przez H88 pojawiły się więc istotne efekty synergiczne, z których skorzystają praktycznie wszyscy interesariusze.
Zobacz również
Przejmowany biznes zyskał dostęp do ogromnej infrastruktury sieciowej i serwerowej, mogąc łatwo korzystać z wielu klas adresowych IP (w grupie R22 znajduje się także operator telekomunikacyjny Oxylion S.A.), co stanowi istotny element tego rodzaju działalności. SeoFabryka uzyskała też możliwość efektywnego oferowania swoich usług wszystkim klientom hostingowym w Grupie. Z kolei marki Grupy R22 nabyły możliwość korzystania z bardzo wysokich kompetencji w zakresie SEM/SEO.
– Wyzwania związane ze skutecznym i efektywnym marketingiem w wyszukiwarkach stale rosną. Wierzymy, że tego rodzaju transakcja wyjdzie naprzeciw wymaganiom dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych w tym zakresie – mówi prezes zarządu R22 S.A., Jakub Dwernicki.
Zakup SeoFabryki to kolejna udana akwizycja Grupy R22 w ostatnim czasie. Spółka w minionym kwartale przejęła Linuxpl i Futurehost, a zaraz po emisji akcji nabyła krakowskiego hostera KEI.PL. Warto w tym miejscu zauważyć, że – jak widać – doświadczenie zdobyte w przejmowaniu firm hostingowych – procentuje także na innych polach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing