R22 przejmuje SeoFabrykę

Poznańska Grupa R22 kontynuuje zakupy. Właśnie nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą ważny składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie hostingu. W wyniku transakcji należąca do Grupy spółka H88 zyskała nie tylko nowych odbiorców usług...
O autorze
1 min czytania 2018-02-15

…związanych z marketingiem w wyszukiwarkach, ale także kompetencje, dzięki którym będzie mogła jeszcze efektywniej realizować wewnętrznie zadania dla wszystkich marek z Grupy.

SeoFabryka obecnie realizuje ok. 2 mln zł przychodu rocznie, obsługując kilkuset zadowolonych klientów. Wysokiej klasy specjaliści dbają o widoczność w wyszukiwarce Google, w oparciu o kilka tysięcy słów kluczowych. Dzięki przejęciu przez H88 pojawiły się więc istotne efekty synergiczne, z których skorzystają praktycznie wszyscy interesariusze.

Przejmowany biznes zyskał dostęp do ogromnej infrastruktury sieciowej i serwerowej, mogąc łatwo korzystać z wielu klas adresowych IP (w grupie R22 znajduje się także operator telekomunikacyjny Oxylion S.A.), co stanowi istotny element tego rodzaju działalności. SeoFabryka uzyskała też możliwość efektywnego oferowania swoich usług wszystkim klientom hostingowym w Grupie. Z kolei marki Grupy R22 nabyły możliwość korzystania z bardzo wysokich kompetencji w zakresie SEM/SEO.

– Wyzwania związane ze skutecznym i efektywnym marketingiem w wyszukiwarkach stale rosną. Wierzymy, że tego rodzaju transakcja wyjdzie naprzeciw wymaganiom dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych w tym zakresie – mówi prezes zarządu R22 S.A., Jakub Dwernicki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakup SeoFabryki to kolejna udana akwizycja Grupy R22 w ostatnim czasie. Spółka w minionym kwartale przejęła Linuxpl i Futurehost, a zaraz po emisji akcji nabyła krakowskiego hostera KEI.PL. Warto w tym miejscu zauważyć, że – jak widać – doświadczenie zdobyte w przejmowaniu firm hostingowych – procentuje także na innych polach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing