„Robimy coś, czego w sumie nie ma na polskim rynku, ale do odważnych świat należy” – mówi w spocie reklamującym sklepy internetowe Shoper Mister Polski – Rafał Jonkisz. Razem ze swoim wspólnikiem, Sebastianem Chłodnickim, prowadzi na tej platformie e-commerce sklep Balmora Clothing.
Dostawca oprogramowania Shoper zaprosił do kolejnej kampanii zachęcającej Polaków do otwierania sklepów internetowych – z różnych branż i z różnym doświadczeniem.
Zobacz również
– Chcemy na ich przykładzie pokazać, że sprzedawać w internecie z powodzeniem może dzisiaj każdy. Wszystko zależy od pomysłu na sklep i determinacji w osiągnięciu swojego celu – mówi Oliwia Tomalik, Marketing Manager na platformie e-commerce Shoper.
W jednym z filmów, zrealizowanych przez firmę ImagePro Michała Brauma (odpowiedzialną m.in. za spoty dla Netfliksa oraz festiwalu Open’er) pojawia się znany m.in. z telewizyjnych formatów „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” oraz „Agent: Gwiazdy” – zwycięzca konkursu Mister Polski 2015 – Rafał Jonkisz. Na platformie Shoper prowadzi on sklep internetowy BalmoraClothing.pl, założony z Sebastianem Chłodnickim – uczestnikiem konkursu Mister Polski 2016
– Obecnie żyjemy w takich czasach, że jeśli ktoś ma naprawdę fajny pomysł to powinien go realizować. Wystarczy bowiem telefon, dostęp do internetu, aparat, narzędzie takie jak Shoper i można działać ze swoim projektem” – Rafał Jonkisz zachęca w spocie ze swoim udziałem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jak tłumaczy, pod marką Balmora produkowany jest typ odzieży streetwear. „Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że decyzja o stworzeniu własnego brandu od podstaw to jedna z najważniejszych, jakie dotychczas podjąłem w życiu. Chcemy, aby nasze ciuchy były przez klientów jak najdłużej noszone, żeby im się podobały. Nie tylko wizualnie, ale również jakościowo. Dlatego nasz materiał jest w całości produkowany w Polsce.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tegorocznej kampanii Shoper, promującej otwieranie sklepów internetowych, obok laureatów konkursu Mister Polski wzięli udział również właściciele sklepów internetowych z branży zabawkowej, obuwniczej, dekoracyjnej oraz spożywczej: Zapato, Posterilla, Mimiś, Noski Noski, Serowar. Kampania realizowana jest w internecie – klipy reklamowe można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTubie oraz na stronie.