Rafał Sułkowski Dyrektorem Sprzedaży adQuota Poland

Rafał Sułkowski objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży sieci reklamy mobilnej adQuota Poland. Jako szef sprzedaży jest odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami: domami mediowymi, agencjami i największymi reklamodawcami.
O autorze
0 min czytania 2014-11-20

Raportuje do Rafała Staszkiewicza, Country Managera i Partnera adQuota Poland. 

Rafał Sułkowski to menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wcześniej jako Dyrektor sprzedaży korporacyjnej związany był z Polskapresse oraz Infor Biznes (Dziennik Gazeta Prawna). Pracował także na stanowiskach kierowniczych w działach reklamy Mediatak i Wydawnictwie Nowe Europa.

adQuota Poland jest częścią międzynarodowej sieci reklamy mobilnej (mobilne SSP: suply-side platform) – lidera reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie zarządzania i monetyzacji powierzchni reklamowych. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj