Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój Netsprint Audience – platformy DMP, która obecnie gromadzi i przetwarza ponad 96 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 segmentów marketingowych. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych, wysokojakościowych źródeł danych z kanałów online, a także offline.
Do głównych zadań Rafała Wyszyńskiego będzie należało także wdrożenie wspólnej oferty w obszarze danych, analityki i programmatic dla pozostałych spółek tworzących Netsprint Group (Adrino, LeadR, Email Network, WhitePress) i jej klientów. Rafał Wyszyński w ramach pełnionych obowiązków będzie integrować wiedzę technologiczną z kompetencjami obszaru data mining – jako Chief Data Officer pokieruje i połączy obecne zespoły Netsprint Audience: Data & Programmatic, na którego czele jest Paweł Kowal oraz Data Science Pawła Goduli.
Zobacz również
Dołączenie Rafała Wyszyńskiego to kontynuacja wytyczonej strategii Netsprinta, która koncentruje się na dynamicznym rozwoju produktów i rozwiązań wykorzystujących dane.
Spółka ma w planach rozszerzenie możliwości dotarcia do użytkownika poprzez zastosowanie unikalnych algorytmów i technologii (m.in. w oparciu o machine learning).
“Dalszy rozwój branży online jest ściśle powiązany ze zrozumieniem potrzeb pojedynczego użytkownika oraz automatycznym wykorzystaniu tej wiedzy. Netsprint Group dzięki posiadaniu unikalnych danych i kompetencji, potrafi budować skuteczne narzędzia nastawione na polepszanie indywidualnych doświadczeń konsumenta, które przekładają się na realizację celów biznesowych wydawców i marek. To sprawia, że dołączenie do Netsprint było dla mnie naturalną decyzją” – komentuje Rafał Wyszyński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rafał Wyszyński przed dołączeniem do Netsprint, jako Practice Lead w Publicis Media kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym Global Practice DTI&AI (Data, Technology & Innovation oraz Analytics & Insight) W ramach pełnionych obowiązków był odpowiedzialny m.in. za wdrożenie nowych standardów pomiaru kampanii digital w Publicis Media, wprowadzanie metod machine learning w produktach analitycznych oraz merytoryczny nadzór nad zakupem programmatic. Realizował też indywidualne projekty z zakresu data-driven marketing dla klientów grupy. W latach 2013 – 2016 jako Data & Analytics Director w Starcom Mediavest Group kierował działem analityczno-badawczym, poszerzonym w 2014 roku o kompetencje technologiczne (w tym zakup programmatic). We wcześniejszych latach kariery był też związany z Media Direction Group oraz Biurem Reklamy TVP. Z branżą marketingową związany jest od 13 lat, a jego kariera od zawsze koncentrowała się na rozwoju produktów i usług zwiększających efektywność działań marketingowych opartych na danych, analityce i technologii.