Wyreżyserowany przez Tomasza Karelusa trailer przedstawia przemianę tytułowej bohaterki – Raji z młodej, wrażliwej dziewczyny w wybrańczynię bogów, gotową do stawienia czoła swoim demonicznym przeciwnikom i odzyskania utraconego brata. Klimat starożytnej epopei wymagał wyjątkowej oprawy – całość powstała w stylizowanej konwencji, a assety wymagały silnej autorskiej wyobraźni, ponieważ ich wygląd nie miał precedensu w rzeczywistej architekturze. Zespołowi Platige zależało również na utrzymaniu konwencji, którą wypracowali autorzy gry.
– Mozaiki, liczne rzeźby; skały, antyczny mur, świątynia, ogromny most i mury warowne pałacu. To architektura, którą musieliśmy wykreować. Symultanicznie powstawała animacja, która w kulminacyjnym momencie silnie czerpie z pradawnej, hinduskiej sztuki walki. Dzięki temu finalna scena wygląda bardzo widowiskowo. Animacja i jej reżyseria to bez wątpienia silne atuty tego projektu – komentuje Maciej Szewczenko, VFX Supervisor ze studia Platige Image.
Zobacz również
Zadaniem Platige Image było również stworzenie modelu głównej bohaterki na bazie jej uproszczonego modelu z wersji na konsolę Nintendo Switch. Najważniejsze było przekazanie historii Raji poprzez tekstury – od młodej księżniczki po wojowniczkę. Istotne były również wszystkie ornamenty pojawiające się na biżuterii i ubraniach, pokazujące jej pochodzenie.
– Sama Raji, jej oręż, a nawet oponent, którego nie do końca widzimy w kamerze; to postaci, które musiały powstać. Oddzielnej uwagi wymagała biżuteria głównej bohaterki, a także jej suknia. To był dla nas nie tylko ciekawy projekt, ale również artystyczna przygoda – podsumowuje Maciej Szewczenko.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]