Serwis GoldenLine od początku swojego istnienia za główny cel działalności stawiał łączenie pracodawców i pracowników. Z sukcesem robi to nadal. Z jednej strony daje więc możliwość tworzenia profili zawodowych pracownikom a z drugiej dostarcza pracodawcom szeregu możliwości prezentowania swoich firm. Dostępne w serwisie narzędzia takie jak Profile Pracodawców czy Katalog Pracodawców, mają na celu wspierać proces komunikacji pomiędzy tymi grupami. Pracodawcy mają dzięki temu realny wpływ na to, co dzieje się w ich organizacjach, a opinie o nich, nawet te negatywne, mogą być źródłem cennych informacji i bodźcem do podejmowania właściwych działań. Wielu pracodawcom udaje się konsekwentnie i bezkompromisowo działać stawiając na najważniejsze zasoby firmy czyli ludzi.
20 października 2015 r. podczas uroczystej gali z okazji 10-lecia GoldenLine, ogłoszona została lista laureatów.
Zobacz również
TOP 10 Najpopularniejszych Pracodawców 2015 w serwisie GoldenLine:
- Orange Polska
- Capgemini Polska
- Randstad Polska
- Sii
- Nokia
- ABB
- Delphi Poland
- Alior Bank
- T-Mobile Polska
- Nationale-Nederlanden
Zwycięzców wyłoniono na podstawie algorytmu, który uwzględniał następujące dane: średnią z ocen wystawionych na Profilu Pracodawcy w odniesieniu do ich liczby, aktywność pracodawców na profilach czyli liczbę dodawanych postów i komentarzy oraz ilość publikowanych ofert pracy.
Zestawienie najpopularniejszych pracodawców zostało przygotowane w oparciu o algorytm wykorzystywany w Katalogu Pracodawców. Katalog daje możliwość sortowania pracodawców według średniej z ocen wystawionych na profilach lub według popularności. Użytkownicy mają dodatkowo możliwość sortowania pracodawców po branży oraz po lokalizacji. Na pozycję w Katalogu Pracodawców według popularności wpływa średnia z ocen wystawionych przez byłych lub obecnych pracowników na profilach w stosunku do liczby wystawionych opinii, aktywność na profilach rozumiana jako dodawane komentarze, posty oraz oferty pracy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing