Ranking najpopularniejszych pracodawców 2015

Którzy pracodawcy cieszą się największą popularnością? Którego najwyżej oceniają pracownicy? Kto najlepiej komunikuje się ze swoimi potencjalnymi, aktualnymi i byłymi pracownikami? Zobacz, kto znalazł się na liście nagrodzonych firm.
O autorze
1 min czytania 2015-10-23

Serwis GoldenLine od początku swojego istnienia za główny cel działalności stawiał łączenie pracodawców i pracowników. Z sukcesem robi to nadal. Z jednej strony daje więc możliwość tworzenia profili zawodowych pracownikom a z drugiej dostarcza pracodawcom szeregu możliwości prezentowania swoich firm. Dostępne w serwisie narzędzia takie jak Profile Pracodawców czy Katalog Pracodawców, mają na celu wspierać proces komunikacji pomiędzy tymi grupami. Pracodawcy mają dzięki temu realny wpływ na to, co dzieje się w ich organizacjach, a opinie o nich, nawet te negatywne, mogą być źródłem cennych informacji i bodźcem do podejmowania właściwych działań. Wielu pracodawcom udaje się konsekwentnie i bezkompromisowo działać stawiając na najważniejsze zasoby firmy czyli ludzi.

20 października 2015 r. podczas uroczystej gali z okazji 10-lecia GoldenLine, ogłoszona została lista laureatów.

TOP 10 Najpopularniejszych Pracodawców 2015 w serwisie GoldenLine:

  1. Orange Polska
  2. Capgemini Polska
  3. Randstad Polska
  4. Sii
  5. Nokia
  6. ABB
  7. Delphi Poland
  8. Alior Bank
  9. T-Mobile Polska
  10. Nationale-Nederlanden

Zwycięzców wyłoniono na podstawie algorytmu, który uwzględniał następujące dane: średnią z ocen wystawionych na Profilu Pracodawcy w odniesieniu do ich liczby, aktywność pracodawców na profilach czyli liczbę dodawanych postów i komentarzy oraz ilość publikowanych ofert pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zestawienie najpopularniejszych pracodawców zostało przygotowane w oparciu o algorytm wykorzystywany w Katalogu Pracodawców. Katalog daje możliwość sortowania pracodawców według średniej z ocen wystawionych na profilach lub według popularności. Użytkownicy mają dodatkowo możliwość sortowania pracodawców po branży oraz po lokalizacji. Na pozycję w Katalogu Pracodawców według popularności wpływa średnia z ocen wystawionych przez byłych lub obecnych pracowników na profilach w stosunku do liczby wystawionych opinii, aktywność na profilach rozumiana jako dodawane komentarze, posty oraz oferty pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się