Myślisz o postawieniu strony na WordPressie? A może jesteś już właścicielem sklepu internetowego, który zaczyna działać w oparciu o WooCommerce? W sieci znajdziesz mnóstwo sprzecznych – i często nieaktualnych czy wręcz przestarzałych – informacji dotyczących tego, jak sprawnie zarządzać jednym z najpopularniejszych CMS-ów na świecie.
Z pomocą przychodzą więc godne zaufania źródła, w szczególności aktualne raporty – jeśli szukasz ciekawych faktów i przydatnych wskazówek dotyczących WordPressa, znaleźliśmy dla Ciebie bogate źródło wiedzy – kompletny raport krakowskiej agencji SEO, Delante.
WordPress w 2021 roku. Raport
To najnowszy raport Delante. Firma opublikowała wcześniej m.in. materiał o najczęstszych błędach w link-buildingu czy o błędach SEO na stronach e-commerce – oba raporty były źródłem opartej na twardych danych wiedzy, dlatego do najnowszego raportu można podejść z równie pozytywnym nastawieniem.
Zobacz również
Co zawiera raport?
Widać wyraźnie, że w raporcie Delante skupiło się na tym, co najistotniejsze dla osób, które zaczynają swoją przygodę z WordPressem – jest on bowiem kompendium istotnych faktów, które warto przyswoić na początku, przeplatanym praktycznymi wskazówkami.
Jest więc o zaletach i wadach WordPressa jako systemu CMS, o tym, dla kogo najlepiej się sprawdzi jako narzędzie zarządzania treścią, lecz także bardziej zaawansowanie – chociażby o optymalizacji SEO strony postawionej na WordPressie. W części poradnikowej można przeczytać m.in. jak tworzyć na WordPressie opisy meta, tytuły stron, teksty alternatywne czy opisy kategorii oraz produktów, a także w jaki sposób zarządzać treścią, tworzyć friendly URL-e czy optymalizować plik robots.txt.
Jak zawsze nie zabrakło też komentarzy ekspertów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem z osobami dopiero zaczynającymi przygodę z WordPressem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Czy warto?
Specjaliści Delante lubią dzielić się swoją wiedzą – widać to chociażby po regularnie aktualizowanym o nowe wpisy firmowym blogu czy słowniku pełnym branżowych pojęć. Nie inaczej jest w raporcie. Stworzony przez specjalistów SEO dokument bazuje nie tylko na „suchych” faktach, lecz przede wszystkim na wiedzy wewnętrznej, zazwyczaj dostępnej tylko dla osób z branży, oraz wieloletnim doświadczeniu osób, które na co dzień zajmują się pozycjonowaniem nie tylko polskich, lecz także zagranicznych stron.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W raporcie wyraźnie widać, że wszystkie dane, statystyki i porady są aktualne, a głosy ekspertów z branży pozwalają lepiej zrozumieć, dlaczego pewne aspekty są tak ważne.
Aktualna pigułka wiedzy na początek
Raport świetnie balansuje pomiędzy niezbędną teorią (warto dodać, że nigdy nie są to pozbawione źródeł fakty – poza źródłami zewnętrznymi, część teoretyczna jest oparta o wyniki przeprowadzonej przez Delante ankiety), głosami ekspertów i częścią praktyczną.
Dla tych, którzy o WordPressie wiedzą już co nieco, z pewnością cenny będzie porządkujący wszystko przewodnik po optymalizacji strony na WordPressie, który pozwoli samodzielnie wprowadzić wiele dobrych zmian.
Co ważne, nie brakuje screenów i grafik, a sam raport jest podany w czytelnej formie graficznej.
Gdzie znajdziesz raport?
To chyba najlepsza wiadomość: raport „WordPress w 2021 roku” przeczytasz za darmo na stronie Delante. Jeśli wolisz go wydrukować albo otworzyć offline w dowolnym momencie (także na urządzeniach mobilnych), nie ma problemu – możesz pobrać go w formacie PDF.
Przygotuj się na porządną dawkę wiedzy o WordPressie – ten raport to zdecydowanie wartościowa pozycja.
Artykuł powstał we współpracy z Delante.