Nowa usługa właśnie została wprowadzona, mogą z niej korzystać reklamodawcy posiadający konto na platformie REACHaBLOGGER.pl ułatwiającej współpracę na linii reklamodawcy – influencerzy.
Możliwość reklamy w podcastach za pośrednictwem REACHaBLOGGER.pl będzie można realizować na kilka sposobów – lokowanie produktu lub sponsorowanie podcastu, zarówno w postaci pojedynczych projektów (współprac), jak i współpracy cyklicznej – w zależności od tego na co umówią się strony transakcji.
Zobacz również
Nowa usługa skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i B2C – przede wszystkim do agencji reklamowych, marketerów i platform e-commerce.
Reklamy w podcastach będą formami niezależnymi od innych form reklamowych dostępnych na platformie, jednak klienci będą również mieli możliwość współpracy pakietowej, czyli łączenia reklamy w podcastach danego influencera z innymi należącymi do niego kanałami social mediowymi, dokładnie tak jak to ma teraz miejsce na platformie w przypadku współprac multikanałowych.
– Twórcy, którzy są już obecni na naszej platformie ze swoimi blogami czy kanałami YouTube mogą już dodać prowadzone przez siebie podcasty do swojego konta, natomiast w perspektywie najbliższych miesięcy będziemy kierowali swoją nową ofertę również do twórców podcastów, którzy jeszcze nie mają u nas konta. Stale rozwijamy się, dążymy do poszerzania oferty, chcemy utrzymać i wzmacniać nasza pozycję platformy z najszerszą ofertą na polskim rynku. Mamy w swojej ofercie blogi webowe, kanały Instagramowe, YouTuberów, profile Facebook i TikTok, a także profile w serwisach Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Tumblr. Ostatnio dodaliśmy również Twitch. Podcasty stają się coraz bardziej popularne, więc rozszerzenie o nie oferty to z naszego punktu widzenia bardzo naturalny krok – mówi Robert Sosnowski, CVO platformy REACHaBLOGGER.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing