HP i Real Madryt wspólnie opracują specjalne programy, które będą miały na celu przyspieszenie osiągnięcia równości cyfrowej na całym świecie. Ponadto technologia oferowana przez HP, w tym urządzenia zintegrowane z AI, zostanie wdrożona w celach poprawy wrażeń kibiców i wsparcia ogólnych działań klubu.
Klub piłkarski Real Madryt poinformował o zawarciu współpracy z firmą HP Inc. podczas wspólnej ceremonii w Ciudad Real Madrid. W ramach wieloletniej umowy HP będzie pierwszą marką, której logo pojawi się na rękawie stroju Realu Madryt. Sponsoring obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także programy młodzieżowe.
Zobacz również
Współpraca ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji przestrzeni klubowych i podniesienie poziomu wrażeń kibiców Realu Madryt w ramach nowego kompleksu Santiago Bernabeu i poza nim, w tym bezpośrednich wrażeń w obszarze gamingu i działalności klubu.
– HP i Real Madryt to dwie kultowe globalne marki, których wspólną pasją jest zadowolenie fanów, zapewnienie najlepszych wyników i wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności – powiedział Antonio Lucio, dyrektor ds. marketingu i spraw korporacyjnych HP Inc. – Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Realem Madryt i widzimy wiele ekscytujących możliwości do wykorzystania mocy technologii i siły marki HP w tworzeniu niesamowitych nowych doświadczeń dla fanów, jednocześnie wzmacniając nasze wspólne społeczności – dodaje Lucio.
Przedstawiciele obu organizacji uczestniczyli w uroczystym podpisaniu umowy, w tym prezes Realu Madryt, Florentino Pérez, Antonio Lucio z HP oraz kapitanowie męskich i żeńskich drużyn piłkarskich. Piłkarze Realu Madryt po raz pierwszy zaprezentowali się w barwach nowego sponsora podczas meczu z Atlético Madryt, 4 lutego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Obie marki podzielają również wizję wzmacniania społeczności oraz promowania godności i integracji poprzez sport i technologię. HP walczy z wykluczeniem cyfrowym poprzez inicjatywy przyspieszające równość cyfrową dla milionów ludzi na całym świecie, podczas gdy Real Madryt jest zaangażowany w promowanie sportu jako środka integracji społecznej. Dzięki nowemu partnerstwu obie firmy będą również współtworzyć programy zajmujące się problemami społecznymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: materiały prasowe Lighthouse