Celem procesu jest wzrost rozpoznawalności marki Da Grasso i powinien się on zakończyć w przeciągu dwunastu miesięcy. U podstaw decyzji o rebrandingu leżały badania, które zostały przeprowadzone wśród Franczyzobiorców i Klientów. Respondenci wskazywali w nich chęć stworzenia bardziej rodzinnej atmosfery w lokalach Da Grasso i sprawienie, aby odwiedzający ją goście spędzali w nich więcej czasu i traktowali je jako naturalne miejsca spędzania wolnego czasu w rodzinnym gronie. Zarząd Da Grasso postanowił wzmocnić świadomość marki restauracji w oczach Klientów poprzez wprowadzenie jednakowych standardów dla wszystkich Partnerów firmy. Taką potrzebę wskazywali sami franczyzobiorcy w przeprowadzonych badaniach.
Nowa strategia opierać się będzie na trzech filarach komunikacyjnych: Dobrzy przyjaciele, Dobra zabawa, Pyszna pizza. Będą miały one bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Centrum Da Grasso oraz jego Partnerów.
Zobacz również
– Zmiany, które mają miejsce w Da Grasso, zostały przez nas bardzo rzetelnie przygotowane i były efektem przeprowadzonych wśród franczyzobiorców i Klientów badań oraz konsultacji. Nasze działania sprawią, że restauracje będą postrzegane jako jeszcze bardziej przyjazne. Nasi partnerzy wyrazili chęć zmian i gotowość do ich przeprowadzenia. Myślę, że efekty wizerunkowe i biznesowe będą dla nich w pełni satysfakcjonujące – powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso ds. Rozwoju Sieci.
Wśród zmian znajdzie się przede wszystkim nowa aranżacja lokali, które będą wyglądały podobnie w każdym miejscu Polski. Oszczędności z tytułu nowej koncepcji wystroju wnętrz szacowane są na 30%. Dodatkowym elementem jest zmiana logotypu oraz ujednolicenie prowadzenia kampanii marketingowej. Od tego momentu działania promocyjne sieci i restauracji będą spójne oraz przygotowywane przez Centrum Da Grasso we współpracy z Partnerami.
Podstawowym celem rebrandingu jest wzmocnienie rozpoznawalności marki Da Grasso, a przez to sprawienie, że pizzerie sieci mają stać się najczęściej wybieranymi restauracjami w Polsce. Poza modyfikacjami wizerunkowymi i marketingowymi dokonywane będą również zmiany biznesowe optymalizujące funkcjonowanie firmy i jej Partnerów. Zarząd Da Grasso szacuje, że opisane działania spowodują wzrost dochodów franczyzobiorców do 30% do końca 2014 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności Sieci Da Grasso wśród konsumentów oraz sprawienie, żeby nasze lokale były restauracjami pierwszego wyboru dla osób spędzających czas w rodzinnym gronie przy wspólnym posiłku – dodała Magdalena Piróg.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Proces zmian będzie trwał ok. 12 miesięcy. Zgodnie z konsultacjami wśród franczyzobiorców, ich zdecydowana większość zapowiedziała, że nie będzie miała najmniejszych problemów z dostosowaniem się do nowych standardów określonych przez Da Grasso.
poprzednie logo: