Zakres działań dentsu Polska obejmie komunikację marki Velvet na 2023 i produkcję spotów TVC dla dwóch kategorii produktowych – papieru toaletowego i ręcznika kuchennego Velvet.
– Zespół Red8 przedstawił nam wyróżniającą się i ciekawą ideę kreatywną, która idealnie wpisuje się w obecną strategię naszej marki oraz w sposób atrakcyjny i czytelny komunikuje kluczowe benefity naszych kategorii produktowych. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie agencji
Zobacz również
w realizacji kampanii reklamowych to gwarancja sukcesu, Z niecierpliwością czekamy na efekty wspólnej pracy przy tym projekcie – mówi Monika Sypek, dyrektor marketingu Velvet CARE.
– Cieszymy się, że kolejna marka obdarza nas zaufaniem. Nasz Zespół został doceniony za profesjonalizm, kreatywność i dużą elastyczność. To dowód na to, że rozumiemy potrzeby Klienta i jesteśmy w stanie odpowiedzieć na jego oczekiwania. Mamy nadzieję, że współpraca z jednym z największych producentów wyrobów higienicznych w Polsce, będzie efektywna. Nie możemy doczekać się pierwszych realizacji – mówi Elżbieta Ignaczak z dentsu Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce