Regionalna Izba Gospodarcza ruszyła z kampanią outdoorową

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach ruszyła z outdoorową kampanią promującą 9. edycję Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.
O autorze
0 min czytania 2019-09-10

Kongres to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych na Śląsku. W ciągu trzech dni Kongresu (16-18 października 2019) w Katowicach zaplanowano kilkadziesiąt sesji panelowych oraz szereg warsztatów i spotkań, w których udział wezmą specjaliści z kraju i zagranicy. Eksperci Cityboard Media (CBM) do wielu lat występują na Kongresie – w tym roku gościem specjalnym firmowego panelu pod tytułem „Nowoczesny marketing – content i emocje” będzie Czesław Lang. Ponadto swoje wystąpienia będą mieli Marcin Wojda (Dyrektor Sprzedaży w CBM) i Wiktor Balcer (PR Partner w CBM).    

Kampania realizowana jest na 20 nośnikach cityboard (6×3 m) na Śląsku. Działania promocyjne ruszyły od pierwszych dni września 2019 i potrwają do końca miesiąca.