Bohaterką spotu stworzonego w ramach świątecznej kampanii McDonald’s jest dziewczynka o imieniu Ellie. W pewnym momencie prosi swoją starszą siostrę, by pobawiła się z nią w przebierankową zabawę w „renifery”. Gdy ta jej odmawia, mała Ellie udaje się do ogrodu, gdzie spotyka Archiego, małego renifera.
Sieć McDonald’s za pomocą historii opowiedzianej w spocie, chciała pokazać, jak wielka potrafi być siła dziecięcej wyobraźni, a już zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett London.
PS
Sieć John Lewis zaprezentowała swoją nową kampanię świąteczną, za pomocą której pokazuje, jak wielką siłę mają drobne, acz pełne miłości gesty.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Brytyjska sieć Sainsbury’s ruszyła z nową kampanią świąteczną, w której przenosi nas do Londynu rodem z książek Charlesa Dickensa. Za pomocą poruszającej historii pokazuje prawdziwą magię świąt.
PS3
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom niedawno zaprezentował swoją nową kampanię świąteczną. W spocie pod hasłem „Father Christmas” przedstawiono zabawną historię z ważnym przekazem na końcu.