#ReindeerReady – świąteczny spot McDonald’s o sile dziecięcej wyobraźni

#ReindeerReady – świąteczny spot McDonald’s o sile dziecięcej wyobraźni
Brytyjski oddział sieci McDonald’s ruszył z nową kampanią świąteczną. W animowanym spocie zatytułowanym „#ReindeerReady” poznajemy historię, która pokazuje siłę dziecięcej wyobraźni.
O autorze
1 min czytania 2019-11-19

Bohaterką spotu stworzonego w ramach świątecznej kampanii McDonald’s jest dziewczynka o imieniu Ellie. W pewnym momencie prosi swoją starszą siostrę, by pobawiła się z nią w przebierankową zabawę w „renifery”. Gdy ta jej odmawia, mała Ellie udaje się do ogrodu, gdzie spotyka Archiego, małego renifera. 

Sieć McDonald’s za pomocą historii opowiedzianej w spocie, chciała pokazać, jak wielka potrafi być siła dziecięcej wyobraźni, a już zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia.

Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett London.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć John Lewis zaprezentowała swoją nową kampanię świąteczną, za pomocą której pokazuje, jak wielką siłę mają drobne, acz pełne miłości gesty.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Brytyjska sieć Sainsbury’s ruszyła z nową kampanią świąteczną, w której przenosi nas do Londynu rodem z książek Charlesa Dickensa. Za pomocą poruszającej historii pokazuje prawdziwą magię świąt.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom niedawno zaprezentował swoją nową kampanię świąteczną. W spocie pod hasłem „Father Christmas” przedstawiono zabawną historię z ważnym przekazem na końcu.