Basowy głos mąki, pieśń drożdżówek i kawałki tęczowego tortu to z pewnością przepis na sukces. Agencja 4Creative, która była odpowiedzialna za kreację spotu, na pewno spędza po kilka godzin dziennie na siłowni, żeby spalić kalorie, zebrane podczas przygotowania ujęć do reklamy. 🙂
To pierwsza taka reklama, która w całości była przygotowana przy użyciu animowanych wypieków. W ramach projektu upieczono 335 smakołyków, które powstały z 500 jaj, 28 kg cukru i 50 kg mąki.
Zobacz również
PS
Nie tylko Channel4 wie jak sprawić, by odbiorcy zrobili się głodni! Canal+ w jednym ze spotów porównał treść swojego kanału z dobrze prosperującą kuchnią. Porównanie dostarczanych programów jako składników do przygotowania najlepszej jakości potraw, to smaczny przepis na reklamę, która na długo zagości w naszej pamięci!
Nestlé w swojej nowej i energetyzującej, jak czekolada, reklamie przyrównuje życie do karuzeli, która ciągle jest w ruchu i ciężko znaleźć w niej miejsce na chwilę dla siebie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing