Reklama dnia: Brytyjska telewizja zdradza przepis na smaczną i udaną reklamę

Reklama dnia: Brytyjska telewizja zdradza przepis na smaczną i udaną reklamę
Channel4 zapowiedział długo oczekiwane uruchomienie kolejnej edycji programu kulinarnego Great British Bake Off. Po krótkim czasie zaprezentowano również reklamę promującą program. Ta kusiła śpiewającym pieczywem, słodkościami i masą cukru.
O autorze
1 min czytania 2017-08-04

Basowy głos mąki, pieśń drożdżówek i kawałki tęczowego tortu to z pewnością przepis na sukces. Agencja 4Creative, która była odpowiedzialna za kreację spotu, na pewno spędza po kilka godzin dziennie na siłowni, żeby spalić kalorie, zebrane podczas przygotowania ujęć do reklamy.  🙂 

To pierwsza taka reklama, która w całości była przygotowana przy użyciu animowanych wypieków. W ramach projektu upieczono 335 smakołyków, które powstały z 500 jaj, 28 kg cukru i 50 kg mąki.

PS 

Nie tylko Channel4 wie jak sprawić, by odbiorcy zrobili się głodni! Canal+ w jednym ze spotów porównał treść swojego kanału z dobrze prosperującą kuchnią. Porównanie dostarczanych programów jako składników do przygotowania najlepszej jakości potraw, to smaczny przepis na reklamę, która na długo zagości w naszej pamięci! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2 

Nestlé w swojej nowej i energetyzującej, jak czekolada, reklamie przyrównuje życie do karuzeli, która ciągle jest w ruchu i ciężko znaleźć w niej miejsce na chwilę dla siebie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się