Hayley to córka byłego żołnierza, który podczas wojskowej służby został ranny i nie może dalej pracować. Dziewczyna marzy o ukończeniu szkoły pielęgniarskiej, ponieważ czuje, że niesienie pomocy jest jej przeznaczeniem.
Budweiser wraz z Adamem Driverem zaskakuje rodzinę weterana i niesie potrzebną pomoc finansową.
Zobacz również
Spot to część kampanii marki, która pomaga rodzinom weteranów wojskowych. Od 2011 roku z pomocy Budweisera skorzystało 2.200 stypendystów. Na ten cel marka przeznaczyła w sumie 12 milionów dolarów.
PS
Podczas tegorocznego Super Bowl koreański producent samochodów Hyundai przygotował reklamę z Amerykańskimi żołnierzami stacjonujący w bazie wojskowej w Żaganiu. Okazało się, że stacjonujący daleko od rodziny żołnierze dzięki ekranom i kamerom 360º mogli na żywo oglądać mecz „razem” ze swoimi bliskimi obecnymi na stadionie w Teksasie. Wywołało to rzecz jasna radość i wzruszenie w żołnierzach, a następnie w widzach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing