Reklama dnia: Budweiser wzrusza do łez, niosąc pomoc rodzinom weteranów

Reklama dnia: Budweiser wzrusza do łez, niosąc pomoc rodzinom weteranów
Ludzie lubią słuchać historii. Emocjonalne spoty poruszają nas najbardziej, dlatego Budweiser, z okazji amerykańskiego Dnia Niepodległości, przygotował spot, w którym pokazuje, jak warto wspierać młodych w działaniu.
O autorze
1 min czytania 2017-06-29

Hayley to córka byłego żołnierza, który podczas wojskowej służby został ranny i nie może dalej pracować. Dziewczyna marzy o ukończeniu szkoły pielęgniarskiej, ponieważ czuje, że niesienie pomocy jest jej przeznaczeniem.

Budweiser wraz z Adamem Driverem zaskakuje rodzinę weterana i niesie potrzebną pomoc finansową.

Spot to część kampanii marki, która pomaga rodzinom weteranów wojskowych. Od 2011 roku z pomocy Budweisera skorzystało 2.200 stypendystów. Na ten cel marka przeznaczyła w sumie 12 milionów dolarów.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas tegorocznego Super Bowl koreański producent samochodów Hyundai przygotował reklamę z Amerykańskimi żołnierzami stacjonujący w bazie wojskowej w Żaganiu. Okazało się, że stacjonujący daleko od rodziny żołnierze dzięki ekranom i kamerom 360º mogli na żywo oglądać mecz „razem” ze swoimi bliskimi obecnymi na stadionie w Teksasie. Wywołało to rzecz jasna radość i wzruszenie w żołnierzach, a następnie w widzach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing