Nowy, trzyminutowy spot to przykład storytellingu, którego szanse na viral są zabójcze. Reklama odnosi się do najgłębiej zakorzenionych bodźców w naszych charakterach. Jesteśmy świadkiem przeżywania cudu narodzin i wraz z ojcem obserwujemy dorastanie jego córki. W „Historii Lucy” rola marki jest ograniczona, ta koncentruje się raczej na doświadczeniach, radościach i smutkach bohatera, który obserwuje proces dorastania, buntu i zakładania własnej rodziny przez swoje dziecko.
Reklama jest jeszcze piękniejsza dzięki użytej jako podkład piosence. Według nas, reklama to czyste arcydzieło, przy którym chusteczki są wskazane!
Zobacz również
PS
Podobny zabieg w swojej strategii wykorzystało Subaru. Marka bardzo mocno podkreśliła to, jak ważne są miłość i bezpieczeństwo w naszym życiu. W kilku swoich reklamach wykorzystała motyw dorastania, zobaczcie:
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jednej z reklam Hyundai pokazał nam nadopiekuńczego i zazdrosnego ojca, którego córka wybiera się na pierwszą randkę. Na szczęście wyposażone w aplikację śledzącą auto pozwala ojcu kontrolować, czy wspomniane spotkanie przebiega zgodnie z jego oczekiwaniami. To kolejny przykład reklamy, w której widzimy motyw dorastania.