Reklama dnia: Cud narodzin i bunt dorastania okraszony łzami szczęścia. Zobaczcie piękny i emocjonalny storytelling od Windex

Reklama dnia: Cud narodzin i bunt dorastania okraszony łzami szczęścia. Zobaczcie piękny i emocjonalny storytelling od Windex
Windex to firma, które obiecuje szyby bez zacieków i smug, a w komunikacji marki nie było miejsca na emocje. Aż do teraz! Nowa reklama ociepla wizerunek brandu, sprawiając, że nasze oczy robią się szkliste, a serca miękkie.
O autorze
1 min czytania 2017-08-16

Nowy, trzyminutowy spot to przykład storytellingu, którego szanse na viral są zabójcze. Reklama odnosi się do najgłębiej zakorzenionych bodźców w naszych charakterach. Jesteśmy świadkiem przeżywania cudu narodzin i wraz z ojcem obserwujemy dorastanie jego córki. W „Historii Lucy” rola marki jest ograniczona, ta koncentruje się raczej na doświadczeniach, radościach i smutkach bohatera, który obserwuje proces dorastania, buntu i zakładania własnej rodziny przez swoje dziecko.

Reklama jest jeszcze piękniejsza dzięki użytej jako podkład piosence. Według nas, reklama to czyste arcydzieło, przy którym chusteczki są wskazane!

PS

Podobny zabieg w swojej strategii wykorzystało Subaru. Marka bardzo mocno podkreśliła to, jak ważne są miłość i bezpieczeństwo w naszym życiu. W kilku swoich reklamach wykorzystała motyw dorastania, zobaczcie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W jednej z reklam Hyundai pokazał nam nadopiekuńczego i zazdrosnego ojca, którego córka wybiera się na pierwszą randkę. Na szczęście wyposażone w aplikację śledzącą auto pozwala ojcu kontrolować, czy wspomniane spotkanie przebiega zgodnie z jego oczekiwaniami. To kolejny przykład reklamy, w której widzimy motyw dorastania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się