TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Czy młodsze rodzeństwo zawsze uprzykrza życie? To nieważne, bo Happy Meal łagodzi obyczaje!

Reklama dnia: Czy młodsze rodzeństwo zawsze uprzykrza życie? To nieważne, bo Happy Meal łagodzi obyczaje!
Często jest tak, że gdy w rodzinie pojawia się drugie dziecko, pierworodny czuje, że przestał być pępkiem świata. Obraża się, zamyka, bo cała uwaga skupiona jest na młodszym rodzeństwie.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

W nowym spocie McDonald’s słyszymy nastrojową muzykę, dużo miłości i trochę smutku. Koncept reklamy przywołuje na myśl kreację Ikea, w której to ojciec cierpliwie czeka, aż jego córka postanawia się zwierzyć. Tata występujący w reklamie fast-fooda bierze sprawy w swoje ręce i nieudaną próbę podarowania serca przekuwa w logo marki, które zmienia wszystko…

Czy Was też kiedyś rodzice byli w stanie przekonać do wszystkiego Happy Mealem? 😉 Zobaczcie ten uroczy spot!

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja TBWA Paris.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej możecie zobaczyć reklamę Ikea, o której wspomnieliśmy wcześniej.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W innej reklamie McDonald’s podkreśla siłę współczesnej rodziny. Reklama pokazuje, że pomimo przeniesienia się do innego miasta, zmieniając pracę, dom i mając mniejszy ogród, zawsze jest miejsce, w którym można poczuć się jak w domu. Za kreację spotu odpowiada agencja DDB.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Przypominamy jeszcze zabawną reklamę marki, w której to na celownik wzięto hipsterów i ich barowe zwyczaje. Reklama była naprawdę dobra! Sprawdźcie!