W nowym spocie McDonald’s słyszymy nastrojową muzykę, dużo miłości i trochę smutku. Koncept reklamy przywołuje na myśl kreację Ikea, w której to ojciec cierpliwie czeka, aż jego córka postanawia się zwierzyć. Tata występujący w reklamie fast-fooda bierze sprawy w swoje ręce i nieudaną próbę podarowania serca przekuwa w logo marki, które zmienia wszystko…
Czy Was też kiedyś rodzice byli w stanie przekonać do wszystkiego Happy Mealem? 😉 Zobaczcie ten uroczy spot!
Zobacz również
Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja TBWA Paris.
PS
Poniżej możecie zobaczyć reklamę Ikea, o której wspomnieliśmy wcześniej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W innej reklamie McDonald’s podkreśla siłę współczesnej rodziny. Reklama pokazuje, że pomimo przeniesienia się do innego miasta, zmieniając pracę, dom i mając mniejszy ogród, zawsze jest miejsce, w którym można poczuć się jak w domu. Za kreację spotu odpowiada agencja DDB.
PS3
Przypominamy jeszcze zabawną reklamę marki, w której to na celownik wzięto hipsterów i ich barowe zwyczaje. Reklama była naprawdę dobra! Sprawdźcie!