W tej nowej reklamie brandu, jej bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo Lacoste zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.
W obrębie tej samej kampanii, marka wypuściła spot z gwiazdą tenisa światowego formatu Novakiem Djokovicem, w którym serbski sportowiec pokazuje, że choć czasy się zmieniają, Lacoste pozostaje niezmienna.
Zobacz również
Co myślicie o takim wykorzystaniu historii w komunikacji marki?
PS
Ewolucję możemy obejrzeć również w reklamie Guinness. Mężczyźni, których widzimy w pubie, wracają z powrotem do pierwotnego życia na Ziemi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing