W tej nowej reklamie brandu, jej bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo Lacoste zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.
W obrębie tej samej kampanii, marka wypuściła spot z gwiazdą tenisa światowego formatu Novakiem Djokovicem, w którym serbski sportowiec pokazuje, że choć czasy się zmieniają, Lacoste pozostaje niezmienna.
Zobacz również
Co myślicie o takim wykorzystaniu historii w komunikacji marki?
PS
Ewolucję możemy obejrzeć również w reklamie Guinness. Mężczyźni, których widzimy w pubie, wracają z powrotem do pierwotnego życia na Ziemi.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing