W starej reklamie, której nakręcenie zajęło cztery miesiące, przez dwie minuty oglądamy doskonale zsynchronizowane ze sobą części samochodu. Każdy element uruchamia kolejny. Razem tworzą niepowtarzalną całość świadczącą o doskonałej jakości Hondy.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Co by się jednak stało, gdyby jedna część z całego starannie dobranego łańcucha elementów nie była oryginalna? Odpowiedzią na to pytanie jest właśnie nowa reklama.
Zobaczcie sami:
A tutaj starsza wersja:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobaczcie żart Jaguara, o którym pisaliśmy w jednym z poprzednich odcinków naszego cyklu >>
PS 2
Tutaj >> przeczytacie również o innych wartych uwagi reklamach Hondy.
PS 3
Z pewnością zainteresują Was również nietypowe życzenia urodzinowe BMW. Cały materiał tutaj >>
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!