Przykładem takiej kreacji jest reklama nowej powieści Szczepana Twardocha pod tytułem Król. Spot jest bardzo mroczny, krwawy a jednocześnie intrygujący. Widzimy na nim szereg pozornie niepowiązanych ze sobą scen, które zdają się w jakiś sposób nawiązywać do fabuły książki.
Zobacz również
Zobaczcie sami. Dajcie znać w komentarzach, czy reklama zachęciła Was do dowiedzenia się czegoś więcej na temat książki.
PS
Nie tylko książki można reklamować w nietypowy sposób, ale również słowo mówione. W naszym cyklu pisaliśmy o świetnej kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Całość znajdziecie tutaj >>
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Allegro pokazało, że w bardzo oryginalny sposób można promować stare polskie legendy. O najnowszym odcinku przygód Pana Twardowsky’ego pisaliśmy tutaj >>
Projekt został ostatnio rozszerzony również o teledysk, który jest tak naprawdę krótką historią fabularną o narodzinach Diablicy z Legend Polskich. Więcej informacji znajdziecie tutaj >>
PS 3
I na koniec akcja Burger Kinga, który uświadamia swoim klientom, jak straszną rzeczą jest nieumiejętność czytania. Okazuje się, że problem dotyczy co piątej osoby na świecie. Zobaczcie tutaj >>
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!