Reklama dnia: Notka prasowa, która przykuje uwagę każdego redaktora – MC Silk rapuje dla Sony

Reklama dnia: Notka prasowa, która przykuje uwagę każdego redaktora – MC Silk rapuje dla Sony
Dużo osób zastanawia się, w jaki sposób skonstruować notkę prasową, żeby była atrakcyjna dla różnych redakcji. Sony Mobile znalazło na to sposób.
O autorze
1 min czytania 2016-09-27

Marka postanowiła stworzyć parafrazę, a właściwie poprosić o jej stworzenie MC Silka. W ten sposób model Sony Xperia XZ został zareklamowany za pomocą całkiem wpadającego w ucho kawałka rapu.

Trzeba przyznać, że produkcja zwraca uwagę. Obiecujemy, że jeżeli przyślecie nam informację prasową w tym stylu, umieścimy ją w naszym Pressroomie 😉

A teraz posłuchajcie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Przy okazji warto przywołać produkcje rapera dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Wydawnictwa Znak:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej na temat kampanii znajdziecie pod linkiem >>

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Niedawno pisaliśmy w naszym cyklu również o nietypowej promocji konferencji dla programistów. Całość pod linkiem: Reklama dnia: „Kiedy łapiesz słońca blask, ja koduję i zarabiam hajs” – czyli o nietypowej promocji konferencji dla programistów.

PS 3

Za pomocą rapu główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed kleszczami. Artykuł na ten temat tutaj >>

PS 4

I na koniec świetna kampania „Ojczysty – dodaj do ulubionych”, w której Marian Dziędziel recytuje tekst Molesty. Przeczytacie o niej tutaj >>

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!