Jak przekonuje marka, nowe urządzenia przekraczają granice wyznaczone dotychczas przez pozostałe smartfony. Do przekraczania granic i podejmowania wyzwań z pozoru niemożliwych marka zachęca na przykładzie strusia, który zapragnął latać.
Nowy spot Samsunga to coś więcej niż zwykła telewizyjna reklama. To historia, która pomaga naszej wyobraźni wyrwać się ze schematów. Samsung pokazuje, że nie tylko w VR wszystko jest możliwe.
Zobacz również
Całą akcję łączy główne hasło: „You can do, what can’t be done” i hashtag #DoWhatYouCant.
Spot powstał wraz z premierą nowego Samsunga Galaxy S8 i S8 Plus. Video prezentujące telefon zobaczcie poniżej:
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Samsung zaprezentował spot bardzo podobny do tego, przygotowanego niedawno przez EDEKA. Jeśli jeszcze nie widzieliście, dlaczego warto jeść to, co osoba, którą chcielibyście być, zobaczcie poniżej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Zobaczcie także najnowszy przykład perfekcyjnego storytellingu z polskiego podwórka!