Marka postanowiła wyprodukować krótkometrażowy film, który zatytułowany jest „The Rock x Siri. Dominate the Day”. Główny bohater, który bierze na swoje barki niesamowicie dużo pracy, w dowcipny i autoironiczny sposób wykorzystuje atrybuty Siri, by pokazać, że bez niej nie zorganizowałby sobie tak dobrze życia.
Co ciekawe spot został wyprodukowany wspólnie z Seven Bucks Productions, firmą należącą do Johnsona. Jesteśmy ciekawi, jaki był budżet produkcji!
Zobacz również
„The Rock” ma wpłynąć na zmianę podejścia ludzi do niewidzialnych asystentów. Ma skłonić nas do tego, aby zamiast zapisywać notatki w telefonie lub w notesie, przejść na Siri. 😉
Jakie jest Wasze zdanie, czy głosowi asystenci to przyszłość?
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Apple co jakiś czas wypuszcza reklamy, które zwracają naszą uwagę na coraz to inne aspekty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zastanawiałeś się, jak wyglądałby nasz świat bez aplikacji mobilnych? Marka zaprezentowałą wizję nowoczesnej APPokalipsy.
PS2
Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia. Apple reklamuje nową użyteczność w iOS10, zobacz!
PS3
A jak Apple przekonuje do “przejścia na dobrą stronę mocy”?
PS4
Natalia Hatalska w TrendBooku wspomniała o #Post-Komunikacji. Coraz bardziej odchodzimy od komunikacji dotykowej bądź za pomocą myszki czy klawiatury na rzecz interfejsów konwersacyjnych, zwłaszcza głosowych (rozwój Alexy, czy Google Home). Więcej o tym znajdziecie → tuta.