Dla wszystkich miłośników małych, średnich i dużych kobiecych piersi, Ruch Breast Cancer Assistance (MACMA) zaprezentowała spot „Everybody Loves Boobs”, który ma podnosić świadomość społeczną na temat choroby, która dotyka prawie 1,7 miliona kobiet rocznie na całym świecie. Mowa tu o raku piersi.
Kampania ma jednak drugie dno. W tle podkreśla pośrednio potrzebę porozumiewania się w kwestii cenzury w social mediach. Te, blokują zdjęcia z odkrytymi kobiecymi sutkami, równocześnie nie mając nic do widoku nagich męskich sutków – które z biologicznego punktu widzenia – wyglądają identycznie jak kobiece.
Zobacz również
Twórcy kampanii mówią, że „cenzura w mediach społecznościowych jest nadal problemem. To doprowadziło do poszukiwania nowych sposobów do omijania jej. Tym razem pokazujemy śpiewający biust, by zwrócić uwagę na problem, jakim jest rak piersi, jednocześnie omijając algorytmy mediów społecznościowych. Dbajmy o to, co jest ważne. Wcześnie wykryty jest wyleczalny.”
PS
O innych akcjach i kampaniach na temat profilaktyki raka piersi przeczytacie → tutaj.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing