Reklama dnia: Wszyscy kochają piersi, dlatego warto o tym śpiewać

Reklama dnia: Wszyscy kochają piersi, dlatego warto o tym śpiewać
Śpiewające nie muszą być tylko fortepiany, o ile ktoś kojarzy program muzyczny prowadzony przez Rudiego Schubertha. Śpiewać może każdy – nawet kobiece piersi. Zobaczcie spot, który ma podnieść świadomość społeczną na temat raka piersi i przedrzeć się przez cenzurę mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-04-21

Dla wszystkich miłośników małych, średnich i dużych kobiecych piersi, Ruch Breast Cancer Assistance (MACMA) zaprezentowała spot „Everybody Loves Boobs”, który ma podnosić świadomość społeczną na temat choroby, która dotyka prawie 1,7 miliona kobiet rocznie na całym świecie. Mowa tu o raku piersi.

Kampania ma jednak drugie dno. W tle podkreśla pośrednio potrzebę porozumiewania się w kwestii cenzury w social mediach. Te, blokują zdjęcia z odkrytymi kobiecymi sutkami, równocześnie nie mając nic do widoku nagich męskich sutków – które z biologicznego punktu widzenia – wyglądają identycznie jak kobiece.

Twórcy kampanii mówią, że „cenzura w mediach społecznościowych jest nadal problemem. To doprowadziło do poszukiwania nowych sposobów do omijania jej. Tym razem pokazujemy śpiewający biust, by zwrócić uwagę na problem, jakim jest rak piersi, jednocześnie omijając algorytmy mediów społecznościowych. Dbajmy o to, co jest ważne. Wcześnie wykryty jest wyleczalny.” 

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O innych akcjach i kampaniach na temat profilaktyki raka piersi przeczytacie → tutaj

Słuchaj podcastu NowyMarketing