Pasażerowie podróżujący z lotniska we Wrocławiu mogą zobaczyć w jego obrębie najnowszą kampanię, która promuje usługi banku Credit Agricole, dostępne na urządzeniach mobilnych – niezależnie od miejsca przebywania. Do kampanii zostały wybrane nośniki typu back light, oraz standy zawierające elementy 3D, co pozwala dodatkowo przyciągnąć uwagę odbiorców.
Porty Lotnicze to specyficzna przestrzeń. Wpływ mają na to emocje towarzyszące każdemu lotowi. Kampania naszego klienta idealnie wpisuje się w to miejsce i odpowiada na potrzeby podróżujących. Któż z nas wybierając się w podróż nie martwił się w ostatniej chwili, czy jego usługi bankowe będą dostępne także za granicą? – komentuje Joanna Hutnik-Szlemińska.
Zobacz również
Kampania poza promocją rozwiązań dostępnych w zasięgu ręki, z których można skorzystać niemalże w każdym miejscu przypomina także o obecności banku właśnie we Wrocławiu.
Współpraca Credit Agricole oraz spółki Synergic trwa już od kilkunastu miesięcy, co jest dowodem na doskonałe dopasowanie nośników do potrzeb banku i jego klientów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach